Kiki - Leeuwarden - Geile jonge halfbloedjexx

markie055

Toogplakker
16 jul 2025
34
13
En nu foetsie haha, net nadat de politie 2 verdachten heeft aangehouden voor afpersing en bedreiging via sms en WhatsApp op kinky.nl. Wat toevallig zeg.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik heb meer octagongevexhten gedaan dan jij vingers hebt smerige kankerhond ik sla en schop je helemaal kapot vies smerig Arabisch zwijn

Dit soort berichten antwoordt ik ze altijd met deze maf had ik hem ook mijn adres gestuurd joh ze komen nooit ik hoop altijd dat er 1 of 5 komen echt als ze op mijn terrein zijn daarna zien ze erger uit alsof ze in de gehaktmolen zijn geweest. Als iemand zoiets doet bij wie dan ook dat is low life. Ze hebben duizenden euro's verdient schijnbaar dat snap ik ook nooit. En ik heb geen 2e nummer voor deze hobby nee maar ik heb nieuws ze komen nooit

peter450

Toogplakker
23 apr 2022
112
46
Als ze aan de deur komen kan je het gelijk op chantage en bedreigen gooien, plus dat je dan foto s van ze kan maken dus dat risico nemen ze nooit.
Maar zijn genoeg wandelaars die in die berichtjes trappen en misschien iets betalen , daarom goed om aangifte te doen.

Terug
Naar boven