Kiki - Leeuwarden - Geile jonge halfbloedjexx

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Niks van aantrekken, ben wel eens gebeld zelfs ik zei kom maar langs ik ontvang je met open armen, nou ze moeten nog komen, zijn meestal jonge jongetjes die geld proberen te ronselen

markie055

Toogplakker
16 jul 2025
34
13
Vraag me af of er nog meer mensen zijn hier die dit bericht hebben ontvangen na contact met dit waarschijnlijk fake profiel. Op berichten reageert dit profiel niet.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Zijn wel een paar voorbeelden van op dit forum. Algemeen advies is om gewoon te blokkeren (wat je hebt gedaan).

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Er zitten wel rare fouten in het profiel. Cup E? Lijkt me stug, evenals een mollige lichaamsbouw. Een Geile halfbloedje, of geile jonge halfbloedje? Dat is een naffers-spelfout. Maar idd, dan nog zou het best kunnen dat ze het heel erg druk heeft.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Ze vertelde me ooit dat ze vele vaste contacten heeft.., omdat onze tijden niet overeenkwamen is het nooit tot een date gekomen maar het is wel mogelijk maar moeielijk :)

peter450

Toogplakker
23 apr 2022
112
46
Ze vertelde me ooit dat ze vele vaste contacten heeft.., omdat onze tijden niet overeenkwamen is het nooit tot een date gekomen maar het is wel mogelijk maar moeielijk :)
Ze vertelde me ooit -dat klinkt lang geleden terwijl ze net sinds augustus adverteert , jullie tijden komen niet overeen-terwijl ze 7 dagen in de week werkt.

Shfunk3

Toogplakker
23 jun 2022
25
21
Ik snap sws niet als dames de hele dag adverteren maar niet op zoek zijn.

Misschien inderdaad een manier om zoveel mogelijk 06 contacten van mannen te verzamelen voor dreig smsjes.

Terug
Naar boven