Kiera - Amstelveen

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Als ik op de nominatie staat ban me maar dan, want volgens mij heet dit forum Nzc en niet bluffen zonder condoom, heb alleen maar aangegeven (zoals je zelf heb kunnen lezen) dat we moeten stoppen Zo door te gaan, op een leuke manier en nu zie ik dat me post is verwijdert,

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of ze al terug is, en/of wanneer ze terug komt?
Ze staat bovenaan mijn lijstje TODO...

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Ze gaf eind December aan nog niet weten wanneer ze terug zou zijn. Op basis van het verleden en waar ze is volgens social media verwacht ik dat ze er ergens tussen half -en eind deze maand weer zal zijn. Kwestie van advertentie in de gaten houden wanneer deze weer online komt.

Zou overigens je hoop niet op zc zetten, maar daar is verder al genoeg over gezegd.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Wij gaan hier niet vragen om welke sociale media het gaat.
Als je dat wilt weten dan benader je dat lid via PB en als je dat gedaan hebt hoef je dat NIET te melden hier.

Mvg Moderatorteam

A

Anonymous

Guest
Advertentie nog steeds niet online.
En haar profielfoto is ook verdwenen op WA. Althans, bij mij.

Iemand enig idee?

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
328
ok I'm definitely late to this party :lol: Anyone has a picture and phone number of her to share? Any hope to see her back soon maybe?

Zlatan89

Snuffelaar
8 jun 2022
5
0
Zonder moeite zei:
@zlatan 89

Who are you?

We zijn ondertussen dik jaar samen. Ze deed het werk nog in het begin van de relatie maar is gestopt sinds februari.

Persoonlijk hoop ik natuurlijk niet dat ze terugkeert maar ik ga haar ook niet met man en macht tegenhouden ten koste van onze relatie.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Als jij haar vriend bent snap ik dat volledig. Maar Kiera is wel een van beste waar ik sex mee heb gehad.

Zlatan89

Snuffelaar
8 jun 2022
5
0
Haha, ik koester ook geen wrok tegen de ervaringen(deed ik wel in het begin). Maar besefte later, zonder de ervaringen welke ik had gelezen op toendertijd hookers, zou ik haar nooit bezocht hebben.

Ik was erg kieskeurig en zocht naar dvp-ers met veel positieve recensies, wilde me geld niet weggooien.

Het begon als een vriendschap en is later pas een relatie geworden. Het was/is niet altijd even makkelijk.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Maar gezien je twijfel in je reactie verwacht je nog dat ze weer in het vak gaat?

Zlatan89

Snuffelaar
8 jun 2022
5
0
Ik weet het niet, sowieso niet op korte termijn.
Maar als het gebeurt zal het niet fulltime zijn. En sowieso niet bare ;)

Mocht het gebeuren wat ik niet hoop natuurlijk, zal ik je wel een privé berichtje sturen.
Je praatte altijd respectvol over haar las ik. Dank je wel daarvoor!

Terug
Naar boven