Kiera - Amstelveen

indomen

Toogplakker
3 jul 2020
129
51
Damm wat klinkt dit geil zeg geile dame als ik het zo lees. Heb haar al vaak geapt geen reactie

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Ik zie er eigenlijk wel nut in als een ieder in zijn recensie aangeef hoeveel hij aan de date kwijt was.
Geeft vergelijkingsmateriaal voor potentiele bezoekers van de gerecenseerde en een inkijkje in de diverse prijzen, bedragen en vergoedingen.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Ik was kwijt… het normale bedrag voor een uur. Weten jullie zo genoeg😜

madmike

Snuffelaar
31 jul 2021
12
4
nou grote geheim is eruit zo te zien :lol: :lol: :cool:
kom wel vaker bij haar..... beetje haar poes nat laten worden met beffen en je kan er zo inglijden eigenlijk
dame ook een wilde in bed en laat zich elk gaatje verwennen wat een grote plus is

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Was hier ook geweest, helaas voor mij mislukt.
Ik trof niet een ongelooflijke geile sexbeest, maar een koele bijna serene dame.
Met goa-achtig, lounge muziek als achtergrond.
Er waren momenten bij waar een sexbeest zich heel even liet zien, maar die verdween weer snel.
Alle lovende verhalen van een poesje dat regelmatig klaarkomt had ik ook niet meegemaakt, sterker nog. zij was bijna niet vooruit te branden.
Dat heb ik weer...

Helaas 200 gegokt en verloren.
Ga ik niet meer doen.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Dit had mijn verslag kunnen zijn. 😀
Persoonlijk vind ik het wel een redelijke verschijning en ze was bij mij wel iets actiever als ik jouw verslag zo lees, ook vond ik de muziek wel oké maar zonder rubber gaat bij haar niet lukken.
Ga ook niet terug.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Helaas, maar het is wat het is.
Chill muziek vind ik ook leuk, maar het mag tussendoor vlammen.
Haar slaapkamer is ook leuk ingericht, met sterretjes aan de hemel.

Maar ik vind het jammer dat ik niet bare mag, had haar graag au naturel willen nemen.
Dames die niet met bare adverteren kan je in ieder geval niet vragen om bare.
En zeker niet proberen over te halen omdat, het anderen wel lukt.
Het komt nooit goed. Spontaan bare gaat in het heetst vd strijd en niet met internet recensies laten zien.
Zo verpest je het voor anderen. Mensen die zekerheid willen kunnen beter naar dames gaan die openlijk mee adverteren.
Kiera is een gok en wees bereid sportief te zijn als het niet lukt.
Einde preek... :)

Fucksaik

Toogplakker
5 jul 2021
172
50
Deze keer heeft ze erg nadrukkelijk staan; no bare sex (NEVER), dus ik ben benieuwd haha

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
pwherman zei:
Kiera schijnt wederom terug te zijn. Iemand inmiddels haar bezocht en een bare ervaring gehad?

Ben er al 2 keer geweest sinds ze terug is, maar doet ze niet. Nu niet en nooit niet.

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Ling tikte ook met grote letters NO BARE. Dat doen ze alleen om vaste klanten die er niet van gediend zijn niet af te schrikken. Ze is nu een weekje afwezig, las ik ergens. In haar geval houdt dat meestal in dat weer even een kuurtje moet doen.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
henkie99 zei:
Ze is nu een weekje afwezig, las ik ergens. In haar geval houdt dat meestal in dat weer even een kuurtje moet doen.
Hoe bedoel je dat. Wat voor kuurtje doet ze dan?

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
hij impliceert dat de reden dat ze een week er uit zou zijn is omdat ze een soa zou hebben en aan de antibiotica zit.

Maar goed, onzin, ze is er gewoon deze week. Het is aan de mod, maar mijns inziens kan dit fantasie topic gesloten worden.

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Ik schreef dat ik dat ergens las.Kan zijn dat die ander onzin tikte. Maar als ze er niet is, kun je er donder op zeggen dat er een kuurtje gaande is. En is geen fantasie topic, heb het zelf ervaren. Er dartelen alleen een hoop witte ridders om haar heen.

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
Kuurtje duurt minimaal 2 weken en impliceren dat ze weekje weg is vanwege soa kuurtje vind ik nogal wat…. Vrij onbehoorlijk eerlijk gezegd.
Ben overigens nog nooit bij Kiera geweest.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Zithromax tegen chlamidia is een weekje, denk dus dat ie gewoon gelijk heeft. Laten we met zijn allen niet naief gaan doen over onze hobby.

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
En een week lang erna geen sex. Heeft niets met naïef te maken maar met aannames die negatief zijn… Maar goed, have fun!

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Vind je zelfs heel naief. Jij denkt werkelijk dat dames die tussen de 100 en 150 euro per dag betalen voor hun appartement, keurig de officiele voorschriften volgen voor ze weer gaan doen waarvoor ze hier zijn: geld verdienen. Dat ze kortom een kleine 2000 euro betalen om rustig uit te zieken terwijl ze niets verdienen? Als de aandoening uiterlijk verdwenen is, gaan ze gelijk weer aan de slag. Ik denk dat een week zelfs nog lang is.

Terug
Naar boven