Kiera - Amstelveen

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Eerste keer is de thread verwijderd.. :evil:

Tweede keer dan,
Kiera vaker bezocht. 200 euro per uur is een forse prijs, bij het tweede bezoek kon ik zo inloggen zonder rubber.
Volspuiten en doorneuken vind ze lekker. Kiera doet het meer mannen bare, absoluut niet naar vragen gewoon laten gebeuren.
Eigenlijk komt het hele programma aanbod bij haar, rimmen doet ze uitstekend anaal kan ook als je niet te groot bent. Verdovende middelen is ze ook aardig fan.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3466070-kiera

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
1e foto bij de spiegel met donker haar is van een week of 2 geleden, dat kun je dus verwachten.

Ik kan me overigens wat moeilijk voorstellen dat verdovende middelen zou gebruiken, anaal en bare idem dito... Geil is ze overigens zeker, rimmen en deepthroat tegen meerprijs gewoon mogelijk. Ongeremd zoenen, klaarkomen in mond ook geen probleem en wordt kleddernat.

Fucksaik

Toogplakker
5 jul 2021
172
50
Ik kan beamen dat zij zonder doet, eerste keer ging ze onschuldig doen en gaf ze aan alleen sliden, maar toen zat hij er (per ongeluk) in en ging ze goed los. 2e keer herkende ze mij en ging het allemaal vanzelf. Ik ga snel weer.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Kom net bij haar vandaan. We hadden heel vroeg afgesproken maar ze was vergeten en niet wakker op ons afgesproken tijd. Ik hou namelijk van heel vroeg sex te hebben.
Alles hebben we gedaan wat G is.. elke gaatje mocht ik verwennen.
Haar uur honorarium was voldoende zei ze….of te wel alles zonder.
Heb haar 2 keer klaar gelikt waar ze super van genoot. Wat kan ze klaarkomen op me tong zeg.
Respect respect daar kom je super ver mee.

P18

Snuffelaar
25 dec 2020
4
1
Dat is knap. Ze is namelijk vrij vandaag. Daarnaast doet ze ook niet aan Anaal. Dus weet niet welke kiera jij hebt bezocht maar dat is denk ik een andere geweest.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
ggd zei:
Kom net bij haar vandaan. We hadden heel vroeg afgesproken maar ze was vergeten en niet wakker op ons afgesproken tijd. Ik hou namelijk van heel vroeg sex te hebben.
Alles hebben we gedaan wat G is.. elke gaatje mocht ik verwennen.
Haar uur honorarium was voldoende zei ze….of te wel alles zonder.
Heb haar 2 keer klaar gelikt waar ze super van genoot. Wat kan ze klaarkomen op me tong zeg.
Respect respect daar kom je super ver mee.
Klinkt leuk. Hoe veel was je kwijt voor 1 uur?

A

Anonymous

Guest
Ja inderdaad! De prijzen staan aangegeven, hier worden er prijzen genoemd en anders vraag je het de dame zelf!

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Iedereen zelfs? Eerste keer dat ik dat vragen jongen.
En, de reden dat ik het vragen is simpelweg om achter te komen of ze zelfde bedrag hanteren gezien dat zij niet adverteren met bare.
Tjonge jongen zeg.

Terug
Naar boven