Kick op doorgeneukte volgespoten kutjes

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ja heerlijk als dan een dikke Duitser die bratwurst heeft gegeten net naar de wc is geweest en dan zijn zaad in die kut heeft gespoten en dat jij lekker geil genietend die kut daarna schoonlikt.. kicken hoor 😄🙄

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik denk dat de meeste het niet zozeer gaat om de zaad van een man, maar dat een vrouw zonder condoom is geneukt, dat daar dus als ze zichzelf niet heeft gewassen dus de fantasie echt gaat om een echte hoer die gewoon geniet van zaad. En meeste het lekker vinden om zo'n vrouw dan te beffen of erin te soppen. Diezelfde mannen geloof ik dat ze geen interesse hebben in man op man sex bijv. Om het goor en vies te noemen vind ik kinderachtig, ieder zijn fantasie en fetish. Zo heb je ook poepsex wat mij vreselijk lijkt maar sommige dus helemaal wild van worden. Dat respecteer je gewoon.

Was in Ede 2 jaar geleden en had sex met bonnie, beetje chubby blondine. Was haar flink aan het neuken tot me soldaat wit van het schuim en zaad van een ander was, ze zei ook je neukt de sperma uit me kutje. Terwijl toen ik bij binnenkomst ze net uit de douche kwam met een handdoek om en nat haar. Niet mij fantasie maar wel erg geil om mee te maken. Zo heb ik ook vrouwen meegemaakt die tijdens de sex mij vertellen dat ze half uurtje geleden nog zijn volgespoten, alsof ze erop geilen stiekem mannen achter elkaar zonder condoom te neuken en dan geilen op de reacties ervan. Heb vanalles meegemaakt en fetishen komen in alle soorten en maten. Laat iedereen zijn verhaal doen en kraak niemand af 👍

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Oke Oke jullie zijn dus gewoon hoere lopers die thuis niet krijgen wat ze willen. Nu ja de feestjes waar wij komen daar komen ook hoeren is ééns leuk om snel over te gaan omdat mijn sletje er geil van wordt alleen al. Nu kan ik ergens wel begrijpen waarom jullie niet bekend willen zijn spannend soms 😂. en ik zeg wat ik denk niet iedereen kan daar even goed mee overweg, eigenlijk ook niet erg vermits het hier geen datingsite is lol.....

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Klopt, dat had ik met een goede klant van mij, daar had ik al heel lang een stiekeme relatie mee. Op elke klus kwam ze me opzoeken, huis is toch vaak leeg waar ik werk althans de bewoners zijn gevlucht vanwege werkzaamheden, en dus bij het naar beneden trekken van haar slip zag ik de slierten al eraan plakken mmmmm. Ze zei al dat der man er met een minuut al vanaf was en haar een sok gaf om af te vegen, dus op naar mij hihi.
Zo ook bij onze forum bare subslet die we in de Maze met 40-50man volspuiten, zo geil. Ik heb haar wel eens gebeft en getongd, je proeft dan de scherpe smaak van zaad, best apart.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Een op dit forum vermelde raamdame in den haag heeft op een zaterdag ook al snel 10 tot 15 klanten bare afgewerkt. Kutje is dan ook volgespoten....

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste wandelbroeders,

Dit onderwerp is eens opgeschoond.
Gelieve het vanaf nu het netjes en rustig te houden hier.
Je laat iedereen in zijn/haar waarde.
Dit is de tweede verwittiging.
Zo niet dan volgen er maatregelen.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Soms denk je de eerste of enige te zijn op een dag. Maar mijn vaste Dame liet zich een keertje ontvallen, na een paar jaar daten, dat als ze met mij een afspraakje had dit meestal gebeurde op dagen dat ze meerdere afspraakjes had met haar andere vaste klanten. In de ochtend was ik dan de eerste. Kwam ze in de middag of avond had ze het zaad van 2 tot 4 andere in haar poesje. Vond ze heerlijk geil. Ik wist van niks. Wel opvallend was dat je altijd heerlijk zo naar binnen glibberde.

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Tot nu toe is mijn enige ervaring hiermee, dat ik een dame 4 of 5 keer neuk op een avond... zonder dat ze zich wast. Maar dat is mijn eigen zaad. Wil het heel graag nog eens meemaken dat één of meerdere (andere) mannen voor zijn gegaan.

Ooit een tijdje met een meid gedate die het geil leek op mijn gezicht te zitten met haar poesje als ik net in haar was klaargekomen. 1x gedaan. Dát was geil! Liet het gewillig schoonlikken. En ook dat mag eens met een poesje, volgespoten door anderen.

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Dat IS ook supergeil! Speciaal daarvoor ga ik naar bare GBs, bijvoorbeeld deze: https://www.sexjobs.nl/events/barebang. En dan doe ik PRECIES wat jij beschrijft! Als mijn voorganger(s) hun zaad hebben ingebracht, vraag ik de dame om op mijn gezicht te komen zitten. Niet 69, maar gewoon face2face. Dan kan ik namelijk met mijn tong heel diep naar binnen en druipt al dat zaad langs mijn tong over mijn gezicht. ZOOOO geil! En - niet om op te scheppen - ik ben goed met mijn tong, dus de dames komt dan ook vaak klaar en er is niets lekkerder dan zaad vermengt met pussy juice...

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Mmmmm dat doet mij denken aan dat zeer slanke grietje in Club Goesting in de Klinge net over de grens.
Die hield daar een gratis gangbang en toen ik onder haar lag al befend en zij mij pijpend, werd zij tegelijk door diverse heren achterom gepaald én volgespoten conform onze forumregels, want de afspraak liep via hier.
Maar dat ik meer dan haar kutsappen mijn keel voelde instromen moge duidelijk zijn😉

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wij zijn vandaag 10/06 naar parenclub eroxx geweest event gangbang. We hebben daar een 5 tal deftige mannen mijn sletje laten neuken bare achter elkaar het was zalig het zaad liep eruit en de volgende lul erin zo lekker geil. Als laatste heb ik haar ook geneukt , nog twee mannen kwamen klaar over haar borsten ik kwam klaar als een vulkaan bom gewoon 🤤🤤🤤🤤

Terug
Naar boven