Kiara - Amsterdam

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Staat geen NZC in de advertentie.
Snap ook niet dat als je zo lang lid bent je geen goede screenshots kan maken en plaatsen.
Stuur mij anders een PB want ik zit niet elke dag op het forum.

Back-up huidige advertentie

Bijlagen

• Kiara 03.JPG
    Kiara 03.JPG
    91,3 KB · Weergaven: 395
  • Kiara 02.JPG
    Kiara 02.JPG
    154,1 KB · Weergaven: 395
  • Kiara 01.JPG
    Kiara 01.JPG
    115,3 KB · Weergaven: 397

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Wees blij dat ik deze scammers even meld. Er stond wel nzc in de advertentie anders had ik haar überhaupt niet bericht. Waarom zou je betere screenshots willen ze is toch niet echt.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
beter screenshot bedoelt hij denk ik mee, waar ieder geval het telefoon nummer ook te zien is. die missen we in jou posting.
verder ben ik het roerend met je eens, posten die oplichters hier. hoe meer hoe beter, hebben we allemaal gemak van

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Op mijn screenshot is te zien dat er nzc als optie stond. Het telefoonnummer heb ik er per ongeluk afgeknipt, foutje. Advertentienummer staat er wel op. Ja ik blijf ze gewoon vermelden hoor, soms zonder screenshots, net hoeveel tijd ik heb.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Uiteraard is het top dat je het meldt kerel alleen hoe completer de screenshots zijn hoe meer info er is mocht dit figuur met bijvoorbeeld dezelfde foto's wat nieuws beginnen. Als je ze maakt zoals ik ze maak dan is het plaatje zo compleet mogelijk waar wij allemaal wat aan hebben.Daarom zeg ik ook stuur mij anders een PB dan maak ik ze desnoods.

Zet dan wel in de onderwerptitel Screenshot Verzoek dan pik ik het er sneller uit en maak ik er tijd voor ;)
Mijn mailbox kijk ik elke dag maar niet het forum zelf. Zit helaas te weinig tijd in één dag om alles te doen wat ik wil.

Terug
Naar boven