Keuze lastig

veuxpastedire

Snuffelaar
28 jun 2015
2
0
Beste allen,

Ik ben van plan om binnenkort een keer naar Duitsland te gaan voor een FKK/Saunaclub maar ik heb moeite met kiezen waar ik het beste heen kan. Veel van de informatie hier op de site is erg bruikbaar en op basis daarvan dacht ik dat Freude39 wellicht een goede keus zou zijn. Nou heb ik echter op 6profis.de gekeken en zonder denigrerend te willen zijn, het oog wil ook wat en en de fotos daar hebben me de indruk gegeven dat veel van de dames die daar werken in Freude het gevecht met de zwaartekracht reeds hebben verloren, enkele uitzonderingen daargelaten.
Dit is echter puur op basis van de fotos. Bij een Golden Time zien de dames er vele malen aantrekkelijker uit op de fotos maar ik begreep dat ik daar ongeveer 0 kans op AO heb.
Ik ben niet zo'n "stud" die met gemak 4 keer achter elkaar kan presteren dus de faciliteiten voor tussen de kamers door zou ik ook graag op een goed niveau hebben zodat ik even uitgebreid kan bijkomen in de sauna of het zwembad bijvoorbeeld.
Welk van de clubs waarbij AO mogelijk is zouden jullie me aanraden voor de mooiste dames? Budget is niet echt een issue (mits redelijk natuurlijk) aangezien ik dit niet elke maand doe.
Ben erg benieuwd naar jullie advies.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Als de huidige selectie van Freude39 tegenvalt, zou ik even bij FKK Venus kijken of bij Club Laluna.

veuxpastedire

Snuffelaar
28 jun 2015
2
0
Van die club Venus kan ik niets vinden op 6profis, staat die er misschien onder een andere naam?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
veuxpastedire zei:
Van die club Venus kan ik niets vinden op 6profis, staat die er misschien onder een andere naam?

Maar er staat genoeg over op dit forum dus als je dan nog geen keuze kunt maken.......
Hoe moeilijk kan het nu zijn?
Lees alle info over diverse clubs hier op dit forum en dan zie je wat wel of niet jou aanspreekt.
Dan kun je je keus wel bepalen lijkt me.
En hoeveel je ook leest en waar dan ook, je moet het uiteindelijk toch zelf ervaren en beoordelen.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Voor mij persoonlijk is Venus het beste qua dames en prijsverhouding. Maar zoals Cerato al zegt; je moet het toch zelf ervaren. Succes en laat het ons weten als je naar Duitsland bent geweest.

4fun

Joyseeker

Toogplakker
26 mrt 2015
47
4
Los van persoonlijke smaken e.d. lijkt mij GT voor de eerste keer het leukste: goede voorzieningen, mooie vrouwen en veel variatie in de vrouwen. Zeker met wat advies en kennis is een goede sessie in Gt geen enkel probleem. Over GT wordt relatief veel geklaagd dat de service minder dan in andere clubs zou zijn. Ik heb die ervaring niet, maar ik snap best waar die kritiek vandaan komt. De ervaring leert dat veel ijsberen in GT beginnen en later toch ergens anders meer naar hun gading vinden. Op dit moment in SixSens in Vaals populair.

In alle normale FKK clubs is het niet eenvoudig om bare sex te hebben en waarschijnlijk in GT nog het moeilijkste. gezien de populairiteit van de club kan de club streng zijn en de meisjes kunnen het zich veroorloven om geen bare sex toe te staan. In andere gangbare FKK-clubs ligt dat net iets eenvoudiger. Vaak, uitzonderingen daar gelaten, hoort daar wel enige investering in zo'n meisje bij: oftewel regelmatig met haar kameren zodat er een soort van klik ontstaat en dan nog is er geen garantie op succes.

Is je doelstelling alleen baresex zonder poespas dan zijn de AO-clubs aan te bevelen. Daar moet je echter wel wat concessies op schoonheid van de dames en vind ik persoonlijk dat het met iets te weinig beleving gaat. Maar ook dat is een persoonlijke mening.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Voor een eerste keer zou ik Venus aanraden. Zeker goede service, mooie vrouwen en geen gezeur. Dat op 30 minuten van Arnhem.
Elke andere traditionele club zoals GT raad ik af, ik kom er wekelijks en ken zo de juiste vrouwen. Jij als nieuw gezicht gaat zeker genaaid worden :roll:. Daabij ga je daar geen bare vinden als nieuweling, daar zijn de dames veel te voorzichtig voor. Overige clubs als Freude, Grimmbergen en Arabelle zullen ook succes opleveren. Maken alleen geen enkel verschil tegenover Venus, buiten dat Venus veilig en huiselijk zal aanvoelen. Over Laluna kan ik maar één denk zeggen, niet doen!

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Na me een tijdje rustig te hebben gehouden wilde ik eigenlijk ook binnenkort maar weer eens een bezoekje gaan brengen ergens. Ik overwoog ook maar weer eens naar duitsland af te reizen voor een dagje plezier :lol:.

Laatste keer in duitsland was ik in Venus, moet eerlijk zeggen dat het concept wat ze daar voeren niet echt aan mij besteed was en dat de dames van die dag (al wel een tijdje geleden..) me een beetje tegenvielen, wellicht waren mijn verwachtingen te hoog.

Na wat onderzoek moet ik zeggen dat Villa Marisol mij wel erg trekt, zover ik lees is het een redelijke nette verzorgde club met een goed aanbod aan dames. Ik kan alleen geen enkele referentie vinden dat AO daar word aangeboden dus ik ga er eigenlijk niet van uit. Maar als iemand daar iets anders over weet te vertellen is het natuurlijk zeer welkom :).

smouse

Snuffelaar
27 mrt 2015
6
0
Ao is in villa Marisol ook mogelijk het kost wel extra maar je moet het gewoon subtiel vragen aan de dame.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
veuxpastedire zei:
Beste allen,

Ik ben van plan om binnenkort een keer naar Duitsland te gaan voor een FKK/Saunaclub maar ik heb moeite met kiezen waar ik het beste heen kan. Veel van de informatie hier op de site is erg bruikbaar en op basis daarvan dacht ik dat Freude39 wellicht een goede keus zou zijn. Nou heb ik echter op 6profis.de gekeken en zonder denigrerend te willen zijn, het oog wil ook wat en en de fotos daar hebben me de indruk gegeven dat veel van de dames die daar werken in Freude het gevecht met de zwaartekracht reeds hebben verloren, enkele uitzonderingen daargelaten.
Dit is echter puur op basis van de fotos. Bij een Golden Time zien de dames er vele malen aantrekkelijker uit op de fotos maar ik begreep dat ik daar ongeveer 0 kans op AO heb.
Ik ben niet zo'n "stud" die met gemak 4 keer achter elkaar kan presteren dus de faciliteiten voor tussen de kamers door zou ik ook graag op een goed niveau hebben zodat ik even uitgebreid kan bijkomen in de sauna of het zwembad bijvoorbeeld.
Welk van de clubs waarbij AO mogelijk is zouden jullie me aanraden voor de mooiste dames? Budget is niet echt een issue (mits redelijk natuurlijk) aangezien ik dit niet elke maand doe.
Ben erg benieuwd naar jullie advies.

Wie voor het eerst naar een FKK-club wil bezoeken + AO wil, raad ik altijd Villa Venus aan. Je zal dan welhaast zeker een geslaagde kennismaking met dit fenomeen hebben.
Het is daar redelijk overzichtelijk, zonder dat het te klein is. Service is door de bank genomen prima en er zijn altijd wel wat aantrekkelijke schoonheden aanwezig, al kan ik dat niet meer bevestigen voor de laatste 4 maanden (want toen was mijn laatste bezoek aldaar). Voor mezelf was het daar ook de eerste kennismaking met FKK/AO, en het prettige is dat je daar snel de merites van zo'n club eigen kan maken door goed te observeren. Bovendien gebeurt daar meer openbare pre-sales op de bank zonder veel terughoudendheid, wat niet alleen amusant is, maar ook een een indruk geeft van de kwaliteiten van een bepaalde dame als je die op het oog hebt. De wellness is beperkt tot een matige sauna.

Wil je een mooie meiden garantie, dan moet je naar F39. Ben er gisteren nog geweest en het is altijd weer een genot te zien wat daar ronddartelt. Ook hier hoef je net als bij Villa Venus niet vooraf aan de dame te vragen of ze AO doet, ik heb dat althans nooit gedaan, het is gewoon vanzelfsprekend. Met uitzondering dan van Beatrice volgens berichten op het forum, maar haar heb ik tot nu links laten liggen.
F39 is een véél grotere ruimte en daar kan je je misschien wat verloren in voelen als nieuweling. Weliswaar biedt F39 wat betere wellness, zoals ook een turks bad, maar stel je er niet veel van voor en daar kom je niet voor. Een voordeel van F39 is wel dat je in de grote Kino op een bank even tussendoor een tukje kan doen om wat bij te komen, mits je tenminste niet gestoord wordt door wat actie aldaar... Nadeel van F39 is het ontbreken van een buitenruimte, dat heeft Villa Venus (en Arabella) weer wel, alleen heb je daar in deze tijd van het jaar weinig aan.

Met mart1980 ben ik het eens dat je alle traditionele FKK-clubs beter links kan laten liggen als je AO wil en nog niet zo ervaren bent, ook al zien op de sites de foto's van de meiden er nog zo lekker uit. Zijn negatieve advies voor LaLuna kan ik niet volgen, in de vier keer dat ik er vorig jaar ben geweest, beviel het me wel, maar het is een vrij kleine club waar je je snel verveelt en Venus Villa biedt meer. En bij LaLuna is het alleen op dinsdag FKK-dag, al weet ik niet of dat nog steeds zo is (mijn laatste bezoek dateert ook alweer van 3 maanden terug).

Wat betreft de foto's van de clubdames op diverse sites: zonde van je tijd om daarop te researchen want die worden vaak slecht bijgehouden. Heel wat prachtige en prima dames zijn nergens op sites te vinden.
The proof of the pudding is in the eating, oftewel gewoon gaan en ervaren: eerst Villa Venus en later F39.

Nog even wat algemene tips:
> Ga niet op een vrijdag of zaterdag, dan is het altijd 'bere'druk. Zondag kan weer wel.
> Als je een flinke eter bent, neem een voedselpakketje mee en laat dat niet per ongeluk in de auto liggen. En bedenk dat je via de gastvrouw altijd een pizza kan laten bezorgen.
> Bij F39 vraagt de dame doorgaans hoe lang je wilt, maar dat laat ik altijd open. Wil de dame in kwestie toch een tijd of krijg je dat niet vlot duidelijk gemaakt, kies dan voor de kortste tijd en zodra ze je erop attendeert dat die tijdspanne op het eind loopt, zeg je gewoon te verlengen.
> neem een leuk boek mee om tussendoor wat om handen te hebben ter voorkoming van mogelijke verveling.

Tot slot:
Je hoeft heus niet elke keer een hp te bereiken voor je genot. Vroeger nam ik regelmatig vooraf eerst een dame als voorneukje waarbij ik dan het hp achterwege liet, om daarna pas een uitgebreide wip te maken met een andere.
En als een dame je goed bevalt, pak dan lekker uit en let niet op het geld. Want het bedrag dat je uiteindelijk kwijt bent, is altijd nog aanzienlijk lager dan wat je in Nederland moet betalen voor dezelfde diensten, met daarbij de risico's van de vele rommeladvertenties op Kinky.

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
smouse zei:
Ao is in villa Marisol ook mogelijk het kost wel extra maar je moet het gewoon subtiel vragen aan de dame.

Krijg de indruk dat de leiding van Villa Marisol er een actief "no AO beleid" hanteert.

Diverse dames die AO aanboden zijn van het toneel verdwenen, of bij constatering van een SOA ( ze worden maandelijks getest), verplicht op vakantie worden gestuurd. ;)

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik probeer me in te beelden wat er gebeurd zou zijn mocht Laluna 20 jaar geleden mijn eerste club geweest zijn..... ik was nooit terug gekomen. Oke soms een leuke dame, maar de club stelt geen barst voor. Klein, saai, om over de service qua sauna en drankjes is al helemaal niks nuttigs te zeggen. Daarbij ligt de prijs ook iets hoger dan in vergelijk met Venus. Nee dan zeg ik trap het gas 10 minuten langer in en parkeer bij Venus voor de deur. Maar ik ben verwent, ik ga meer naar de traditionele clubs. Er zijn enkelen die qua entree erg goedkoop zijn (lees gratis (H7) en of een euro of 20 vragen.) Das nog goedkoper dan Venus en de service is uitstekend, lees in vergelijk perfect! Lekker eten, goede sauna, schone douches en prima vrouwen. Ja je moet er even de weg vinden naar de AO dames, maar als je die eenmaal gevonden hebt, krijg je toepservice en heb je niet het gevoel dat je nummer 25 bent die het kutje vol blaft. Nee Laluna staat van alle clubs die ik ken en dat zijn er echt heel veel, met stip op de laatste plaats!

Als je toch voor de traditionele clubs wil gaan, kies dan voor van Goch, Acapulco Gold, Heaven7, club-Neby of een vergelijkbaar clubje. Het zit er vol met Roma vrouwtjes uit verschillende Oostblok landen. En er zijn er altijd enkelen die het niet zo nauw nemen met het rubbertje. Vaak heb je dan voor een paar euro extra een top sessie, ben je de man van de avond voor haar en kun je nadien nog lekker eten ook!

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Als je toch voor de traditionele clubs wil gaan, kies dan voor van Goch, Acapulco Gold, Heaven7, club-Neby of een vergelijkbaar clubje. Het zit er vol met Roma vrouwtjes uit verschillende Oostblok landen. En er zijn er altijd enkelen die het niet zo nauw nemen met het rubbertje. Vaak heb je dan voor een paar euro extra een top sessie, ben je de man van de avond voor haar en kun je nadien nog lekker eten ook![/quote]

Heaven7 ? Klinkt interesssant Mart! Kan je daar misschien iets over vertellen in een nieuw topic?
Neby ook wel meer over gehoord....
Ik weet dat niet zo meer van de resensies bent maar ik denk dat een topic over de clubs een verrijking is voor het Duitsland deel van het forum.

waterman1972

Snuffelaar
30 apr 2016
14
0
Beste forum leden
Ik wil graag een FKK sauna bezoeken en heb moeite om een keuze te maken, kunnen jullie mij helpen?
Ik twijfel tussen:
- Arabella
- Venus
- Grimbergen

PS ik wil graag een condoomloos trio, waar kan ik het beste naar toe gaan?

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Hoi Waterman,

Voor een "bare"trio kan je in alle drie de clubs terecht.

Maar als je dan echt een keer "kinky" wilt doen, ga dan naar Arabella en doe een trio met de zusjes Alexandra en Roxana (beide begin 20).
Alexandra heeft echt een stunning lekker strak figuurtje en Roxana ook, alleen kan je bij haar wel goed zien dat ze een mamma is.
Ps dit geldt ook voor Alexandra, alleen kon ik bijna niet geloven, als je ziet hoe strak haar body is met een super lekkere stevige 70B/C cup.

Anyway ik heb verschillende Duitsers met veel plezier zien terugkomen van een trio met deze 2 heerlijke zusjes.

Helaas was op mijn 2e bezoek Alexandra vrij, anders had ik ook zeker een trio met deze kanjers gedaan.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Hi !
Nog nooit naar arrabella geweest : doen alle meisjes er NZC ?
Groeten,
Roubaix

Terug
Naar boven