Kety/Ecaterina - Sint Niklaas

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Ik weet niet welke filters ze op deze foto's gebruikt hebben maar deze dame is no way 34 jaar... of je er 10 of 15 jaar moet bijtellen laat ik nog in het midden... had eerder deze week een afspraak gemaakt maar zag er niet meteen uit als de wulpse dame op de foto's... heb het daarbij gelaten en ben meteen weer vertrokken...

Dries De Wilde

Toogplakker
2 dec 2023
30
8
Vandaag eens een bezoekje gebracht aan Kety. Ze is inderdaad een stuk ouder dan 34, maar ze ziet er op zich nog wel goed uit. Minder blond dan op de foto's maar met een mooie glimlach. Dat trok mij over de streep en haar gevolgd naar de kamer. Wat meteen opviel is hoe klein ze is, echt maar een 1m50 max. Verder heeft ze ook hele kleine maar stevige tietjes, die perfect bij haar slanke figuur passen.

Dan was er even een momentje waarbij de vertaal app boven kwam om de zakelijke kant te regelen: 90 euro voor een half uur zonder condoom. Daarna kwam ze bij me op bed liggen en begon me lekker te tongzoenen waarbij ik haar lekkere lijfje kon verkennen. Na even pijpen stond mijn jongeheer klaar en kon ik bij haar naar binnen glijden. Ze is redelijk strak maar ook lekker nat. Zo heb ik haar een kwartier geneukt, waar ze ook zichtbaar van genoot. Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en alles diep in haar poesje gespoten.

Nog even in de propere badkamer mij terug opgefrist en kleren terug aan. Al bij al een geslaagde ervaring op een propere kamer met een leuke ietwat oudere maar nog strakke dame.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Vorige maand heb ik m'n eerste contact gelegd met deze dame nadat ik m'n wensen van mijn kant had kenbaar gemaakt. Meteen daarop kreeg ik reacties van haar (bleek haar planner) met haar prijzen én de diverse extra's + het adres. Daarna gevraagd of ik nog een extra recente foto kon krijgen, maar daar werd niet op gereageerd. Inmiddels had ik al op dit forum informatie gelezen, hetgeen bij mij enige voorzichtigheid had opgeroepen.
Uiteindelijk eind vorig maand tóch maar weer contact gelegd met haar of ik niet langs kon komen. Omdat het wat laat in de avond was, kreeg ik hierop meteen weer reactie, maar nu niet in het Engels, maar in het Russisch. Tijdens de date bleek die reactie dus van haarzelf te zijn, want voor haar planner was het toen al te laat om te reageren, aldus haar verklaring.

Voor de afgesproken prijs (met geen toevoegingen aan extra's) en tijd ben ik op weg gegaan naar Sint-Niklaas.
Al vrij snel in het dorp aangekomen bleek er op veel plaatsen wegwerkzaamheden gaande te zijn, hetgeen tot veel omleidingen leidde, met name rond en op het plein bij het stadskantoor is het daar een complete bouwput. Daar ik op zoek was naar een munten-parkeerplaats had ik die uiteindelijk gevonden in de Zwijgershoek. Overigens zijn rond die locatie ook een paar overdekte parkeergarages, maar daar wist ik niet op voorhand of daar ook met munten afgerekend kon worden, hetgeen voor mij geen optie was. Vanuit de Zwijgershoek is het ongeveer een 8 minuten lopen naar de ontvangstlocatie van Kety. Indien ervoor gekozen wordt om met de trein te gaan vanaf het station Sint-Niklaas naar haar locatie, dan is het nog geen 3 minuten lopen schat ik.
Eenmaal aangekomen op het doorgekregen adres kreeg ik de etage en haar appartementsnummer door.

Aangeklopt deed een wat magere dame de deur open. Haar foto's op RL zijn van zeker 10 jaar geleden. Haar lengte is ong. 1.60-1.65 mtr en door haar magere postuur komt haar koppie wat tekenend/grof over. Als je haar eerste foto op RL goed bekijkt zie je wel haar wat dikke neus, maar het beetje mollige van de foto's is in het echt totaal verdwenen. Kortom een magere dame, maar wél met een vrolijke lach op haar gezicht. Ze begroette mij hartstochtelijk, dus ik besloot te blijven. Overigens kan ik ook de beslissing van forumlid @scoobidool begrijpen dat hij rechtsomkeer is gegaan.

Maar goed, samen douchen in een keurig schoon, maar klein appartement. Elkaar wat afgetast, haar kale poes wat gebeft, maar daar reageerde ze niet erg op. Toen maar overgegaan naar wat knuffel- en vingerwerk. Nou, daar reageerde ze wél op. Ik merkte wel dat het een rookster is, niet storend, maar toch. Niet alleen haar tepeltjes werden keihard, maar het ging er hevig aan toe, alsof haar tong telkens m'n huig aan het opzoeken was. Hierin haar wat afgeremd, maar ze kon er maar geen genoeg van krijgen. Ook het vingerwerk werd door haar gestimuleerd; één vinger, twee of drie, het maakte haar niet uit. Op m'n vraag – een paar keer wel – om aan te geven om te stoppen gaf ze aan om door te gaan, waarbij het een paar keer voorkwam dat haar hand ter meerdere stimulering op mijn vingers werd gelegd. Met dit vingerwerk ben ik ruim een ½ uur met haar bezig geweest, haar diverse keren voelde klaarkomen en uiteindelijk gevraagd hoe het ging met haar: 'total broken' liet ze mij weten.

Daarna even opfrissen en haar gevraagd of ze mij wilde pijpen. Dat bleek niet haar ding te zijn, ééntonig met meer handwerk dan mondwerk zeg maar. Ook in positie 69 werd het er niet beter op, sterker nog; ze was meer bezig om zelf weer klaar te kunnen komen dan m'n lul te activeren, hetgeen niet zo lukte in die positie.

Dan gevraagd of ze op haar rug wilde gaan liggen om mij de gelegenheid te geven haar door te kunnen smeren.
Eénmaal haar strak en fris geschoren poes gevoeld te hebben heb ik daarna ruim 20 minuten liggen pompen.
Genoten heb ik wel en zij ook. Daarna nog wat liggen kletsen over van alles. Op een gegeven moment was ik wel nieuwsgierig naar haar werkelijke leeftijd. Ze typte op haar telefoon het getal 34 in; hetzelfde dus als in haar profiel op RL. Ik heb het maar zo gelaten. Ze gaat begin 2025 weer terug naar haar geboorteland, maar of ze hier nog blijft tot en met december óf tot december 2024 werd mij niet duidelijk.

Al met al een lieve goedlachse vrouw die beslist geen klokkijkster is.
Trippeltrappel

Terug
Naar boven