Kenia

peeke

Snuffelaar
15 nov 2015
2
0
Ik ben een wandelaar die er al tientallen reizen heeft opzitten, vooral in zuid-oost-azie, aangezien ik overal vooral voor de donkerkleurige meiden ga ben ik van plan eens naar Kenia te gaan voor de eerste keer. Mijn plan is om enkele weken Kenia te doen en vandaaruit door te vliegen richting Bangkok. Heb al wat info opgezocht van waar te verblijven, het Kahama hotel leek me wel ok, maar zijn er hier echte Kenia-kenners die me de nodige info kunnen verschaven voor ik naar daar vlieg? Ik ben van Antwerpen en vraag me af met welke maatschappij ik het beste enkel naar mombassa vlieg?

MVG

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik zou in Kenia en dat soort landen maar oppassen!
Het moge bekend zijn dat de verspreiding van hiv in de Afrikaanse landen op zijn zachtst gezegd
groot is en Kenia is daarop geen uitzondering.
Oeganda en Nigeria ook mijden.
Risico loop je overal natuurlijk maar in de landen met echte hiv haarden zou ik toch niet deze hobby proberen hoor.

A

Anonymous

Guest
Ik zou in Kenia en dat soort landen maar oppassen!
Ik wou net zeggen. Dit zou ik niet doen als ik jou was. Hoe donker en mooi het ook mag zijn. De risico is hier zo veel groter.
Het is natuurlijk aan jou wat je doet, maar toch.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Sex workers and HIV in Kenya

Female sex workers (FSW) have the highest reported HIV prevalence of any group in Kenya. In 2011, an estimated 29.3% of FSW were living with HIV.13 By comparison, data from the Sex Workers Outreach Program (SWOP 2011) showed an HIV prevalence of 30% among FSW and 40% among male sex workers.14

The 2009 Modes of Transmission Study (MOT) reported that 14% of new HIV infections occurred among FSW and their clients. However, FSW are reportedly better at protecting themselves from HIV transmission compared to groups such as MSM and PWID. 86% of FSW have reported using a condom with their most recent client.15

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Vorig jaar een paar dagen in Nairobi in het Kempinski gelogeerd. De doorman bood me 'guaranteed clean lady' aan. Toch maar niet gedaan.
In het nachtkastje liggen de condooms en de bijbel naast elkaar. Dat had wel iets vond ik.

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Altijd goed om weten zo'n info, al moet ik zeggen dat nu net de Afrikaanse meisjes van die HIV-risico landen zoals Kenya en Uganda de meest eerlijke zijn over wat ze zullen aanbieden.

Dit in tegenstelling met bijvoorbeeld meisjes van Ghana en Guinéé, dat is altijd bla bla bla tot je samen op bed ligt en ze meer geld beginnen te vragen.

Heb dit al zo vaak meegemaakt in Antwerpen, Brussel, en Bangkok, terwijl de Kenyaanse en Ugandese meisjes vooraf altijd eerlijk waren!

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Meeelover zei:
Vorig jaar een paar dagen in Nairobi in het Kempinski gelogeerd. De doorman bood me 'guaranteed clean lady' aan. Toch maar niet gedaan.
In het nachtkastje liggen de condooms en de bijbel naast elkaar. Dat had wel iets vond ik.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
3 maanden geleden naar Kenia geweest in Nairobi gelogeerd in een deftig hotel. In verband met HIV vormt het een groot risico, en heb ik uit voorzorg condooms meegenomen. Prostitutie tiert er welig en er zitten fantastische knappe vrouwen tussen helaas niet overal even veilig. Aan de locals wat informatie gevraagd. Aanbod is enorm. Zelf hou ik enorm van dikkere billen, grote kont en grote tieten. Tweede dag pas iemand gevonden. Meestal opereren de vrouwen zelfstandig als ze vragen om ergens mee te gaan NIET doen.

Op hotelkamer faire prijs gegeven. Na een gezamelijke douche begonnen aan de pret. Door de enorme geilheid is er van condoomgebruik geen sprake geweest. Na een lange rim en befpartij kwam ze op me zitten en stak ze zelf mn lul bare in haar kut. Tijdens mijn kort verblijf in Nairobi 2 prostituees veelvuldig vaginaal en anaal volgespoten. t is gevaarlijk maar je zaad lang die donkere billen en uit dat kontgaatje zien druipen das fantastisch.

Heb me vorige week op alles laten testen en ben safe.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I had to visit Kenya a few times for my work in the past 8 years.
After my first and second visits
seeing the most beautiful girls offering themselves I always politely declined their services because of HIV.
2 years ago I had to work in Kenya and Uganda for 4 weeks .
This time I prepared and bought some "Truvada' .Truvada is a prep (pre exposure tablet) you take it 24 hours before exposure and every day you are there .
This gives protection against HIV .
I had a unbelivable girl only 18 years old slim and small but a demon in bed in Nairobi she aproached me outside my hotel .
She stayed with me for 6 days .
For this service I paid her $750
she was overjoyed with this money.And I loved watching my white sperm dripping out of her.
After this I went to Uganda in Kampala after a few days I met up with a woman working in the same company as myself .So not a working girl and after a couple of steamy dinners she moved in with me for a long weekend .
Wow that woman could fuck she was married .Her husband worked in another area of the country and my liason was cut short after 5 days when she had to return home to him.
Uganda is not a safe country so I did not try any local working girls.
I have to say my experience of Truvada was very good and will use it again .
When travel is possible again this year I have to go to Kenya again and will repeat the Truvada trick.
A important thing you have to continue to take the tablets for 2 days after your last fuck.
Tested after my return for HIV and other std's all clear.
Bareboy

sjarlatanflikker

Snuffelaar
2 jul 2023
19
18
In 2016 voor een maand in Kenya + Tanzania. (totale kostprijs incl 7000 Euro : vliegtuigmet tussen stap in Dubai + in Nairobi + nadien op het einde in Dar Es Salaam en logementen)
uit Nairobi zelf in preparatie dating site genomen (Afro introduction) + logementen via Air BnB vooraf gereserveerde. (+ Visa's halen in Bxl) en wegwezen was het. Het verhaaltje dat deze Afro girls van mij kregen is dat ik een buitenlandse vertegenwoordiger voor een Europese bank in Kenya.
1 week per wijf/hoer of hoe je het wil benamen. Dan op de volgende.
Masaai+ Kamba + Luo+ allemaal rond de 24 tot 29 jaar oud. Ze willen allemaal een MZUNGU (de witte ridder). GEEN enkele betaald voor sex. Echter altijd voor deze die bleef mn. "verzorgen"..... naar de markt & supermarkten, kapsalons, nagelsalons, stoffen kopen, Afrikaanse sierraden, SIM kaarten, drank, HIV TESTEN, discotheek, enzoverder...... Jet moet controle van je uitgaven bijhouden en geven wat ze willen. De meesten hebben ZEER veel fantasie om jouw als een stier te melken. LET HAAR MAAR OP !!! Het beste (als ZIJ werkt) is dat je haar laten weten hoeveel ze verdiend per maand ;-). Dan weten je meteen WAT je vast hebt om te neuken.
conclusie : Liegen dat het zwart is (letterlijk en figuurlijk) als ze maar profiteur kunnen nemen.
Mijn verhalen :
PART 1 (eerste week)
De Masaai (Barbara Nasieku, genaamde Babsie, toen 23 jaar leeftijd) ouders gescheiden. Vader parkopzichter in het Masai Mara park en Narok. Zij woonde met haar moeder. Stikster. vervelende jeugdige jong teefje. Geen werk. Weinig school (enkel highschool). problemen met haar moeder ( en moordend over spreken, ze wordt er kwaad over als je over haar moeder). in het begin onzeker en twijfelachtig in bed. Nadien als het "doorkopen" erdoor ging = dan was alles OK. Dan terug "doorknallen" hoeveel je wil. Een beetje weed roken met haar. (spotgoedkoop in Nairobi) Ze wordt er totaal heet van weed te roken. Haleluja !!! zie foto's Nasieku. Nu zit ze in Malindi en " verzorgd en Italiaanse toeristen "vermaken")
de volgende week :
PART 2 (helft tweede week)
de Kamba (foto op broekje : sleep all night) weet niet meer haar naam. Ze wachtte op het Air BnB apartement voordat ik er was. Ze was toen 24 jaar en opende de deur. keek eerst beetje twijfelachtig maar bleef beleefd. Ik heb (altijd) geschenkjes mee en WAT ze willen van cadeau (maquillage van MAC) = peperduur natuurlijk. Dan ging de glimlach en een uur later geven de benen openspreiden. Met een Kamba = ferm neuken (is blijkbaar de heetste tribe = kamba's). 's Anderendaags willen ze naar de pedicure en manicure ... (zucht). Nou goed we lopen maar. Natuurlijk een zeer dure pedicure en manicure tent : kostprijs over de 10.000 KES. Druip naar het appartement. Fret maken, madamme blijf in haar nest terwijl ik kook. ZEg niets.... meer dan de helft vreet mogen wegsmijten. Toen had ik er "genoeg" van. Ze merkte dat ik aan het koken ben.... Ik vraag haar : kun JIJ mij zeggen HOEVEEL je verdiend als receptioniste in jouw hotel ? :).... ze antwoordde : 15.000 KES /maand zegt ze schromend tegen mij. Antwoord voor haar : " I think you better go pack yourself and better to go home". En "wegwezen was deze teef. Uber erin en Uber da da baby. Kostte binnen de 48 uur buiten. Neuken en buiten. Ik had toen "reserves" staan ;-) ... Ik wist dat er ééntje kwam vanuit Dubai naar Nairobi binnen de 2 komende dagen. Dit tijdens mijn tussenstap van Brussel naar Dubai is blijven met mij op het hotel. (Daisy Otieno aka Sylvia)
PART 3 (einde 2e week + 3e + 4e week)
De Luo (Sylvia Otieno), (origineel uit Kisumu, werkt in Dubai Sea & Sands sportschoenen verkoopster) Zeker van 1,85 M (origineel BANTU tribe), leeftijd 29 jaar. (destijds). Intelligente teef, zeer professioneel, gerafineerd en verraderlijk wijf. Een echte slang. Maar : BLOEDMooi en ze weet héél goed wat ze is. ik had haar de eerste keer op mijn tussenstap in Dubai. Ik moest toen 1 nacht voor de vertrek naar Nairobi. Ze wachtte s'avonds in DBX op mezelf. Een groot van een teef OMG.... minirokje met een transparente sjaal erin (voor de moslims). Op hoge hakken, verzorgd... Iedereen kijkt ernaar. Taxi meenemen haar dit hotel op deze nacht. ZE gaat NATUURLIJK mee naar bed. ZE blijft met haar kleren slapen lol. Ik dacht, nu jah, Ik moest vroeg op voor het vliegtuig van DBX naar Nairobi. Had geen zin op haar te doorboren. 's morgensvroeg, neemt ze "theatraal" mijn handen vast tussen haar handen. Ik zei haar : I will come to you to Nairobi. Grijnde haar en vertelde. When you come to me, .... I will wait for you. Gaf haar een kus een een klapje op haar kont en wegwezen was het. Nadat die Kamba eruit gekeild was, had ik toch 2 dagen vrije tijd. Via Whatsapp heb ik genoteerd dat deze Luo naar Kenyata ging. Ondertussen even gegaan naar de Black Tiger in Nairobi (een rendez-vous). Daar tevens ook gecontacteerd gemaakt met een andere Luo (OOK Otieno), studente van rond 22 jaar (OOK een dubbele meter lang, basketbal speelster) Even gebeld via whatsapp. heb je tijd ? Ja natuurlijk we GAAN !! hop en meegaan. gewoon even gemakkelijk gaan eten en dansen&drinken. Ik ga NIET alleen 's nachts in discotheken of clubs in Nairobi. Risico = te groot. Was zgn. braaf meisje. Nooit aangekomen. Sympathiek... maar .... toen ik haar Uber naar huis neemt. Wou haar 10.000 KES geven voor die Uber. ZE grijpt het eruit (zoals een dief) en wegwezen was ze lol.
Sylvia had geleend (van één of andere in Dubai) om te kunnen vliegen naar Nairobi. Ze landde toe en ik wacht buiten op haar. Ik zag haar met 'massa's" koffers (zeker 4 tot 5 grote koffers) Het bleekt wel een grote verhuis ipv gewone vakantie. ze glimlachte en toen ..... begon ze tegen een andere negerman zoals een echte KAFFER en woedend schelden (in het swahili). Het was (blijkbaar) haar broer lol.... Die kerel stond daar als koud gepist. Deze broer wist meteen de mond toehouden en kleiner worden. Vlijmscherp doorschieten met woorden tot in de Ubertaxi (die te klein is voor haar bagage). Een andere en beter. broer uit keilen in de stad. En zij en ik ....naar het appartement. Het was een appartement van een Somali kerel (die in de poen is) zeer groot 3-4 slaapkamers, 2 badkamers, grote living... maar decoratief bitter weinig. Bij opkomst uitladen alle bagage. Dan moet in de lift. Te veel. Ik helpt haar met een paar bagage in de lift en zij mag mijn phone vasthouden. Ik trek naar de lift. Ondertussen ging natuurlijk mijn Whatsapp en schreef een andere (Linda) aan Daisy aan MIJN telefoon :))). Bij het terugkomen bij de ingang meteen .... taxerend kijken naar me en vragen vlijmscherp terug : What is this Linda ? Who do you talking to this linda ? you could be better descently prepare to you.... Koelbloedig en heet maar koel kijken naar mij. zegt haar : nothing to do about me. Just a contact and nothing with me. Ze druipt boven inpakken en uitkleren. Geen sex vanavond :-(. Dan kruip ik wel in een andere bedslaapkamer. Ik laat haar koel worden. 's Anderendaags was wel beter.... maar echt gevaarlijk. het vrouwelijke zesde zintuig was overwakker. Haar maar eens mee laten gaan naar een vrij dure hotel gaan eten. En dat was blijkbaar beter en happy. 's Anderendaags weer GEEN sex... verwittiging : no, i do not want sex only first HIV test !! Ondertussen maar dit en dat vragen : naar de markt, naar een vriendin, naar mee naar de disco etc...... Alle fantasie is mogelijk. Zolang het maar melkt. Ik heb deze zelfs meeneemen tot naar Dar Es Salaam. op het laatste vier weken eindelijk heb ik haar doorgeboord. (zie foto strand) Ze had toen van alles nodig. Ze heeft dus een zeer uitgebreid register van wensen en verhaaltjes en fantasies. Dit is het gevaarlijk aan een bloedmooie teefje.

Babsie 1 Masaai.jpgBabsie 2 Masaai.jpgBabsie 3 Masaai.jpgBabsie 4 Masaai.jpgKamba 1.jpgKamba 2.jpgKamba 3.jpgdaisy Otieno 2 Kigombane.jpgdaisy Otieno 3.jpg

Bijlagen

• Luo  en Luhya.jpg
    Luo en Luhya.jpg
    490,9 KB · Weergaven: 751
Laatst bewerkt:

sjarlatanflikker

Snuffelaar
2 jul 2023
19
18
dit is een "voorbeeld" van deze fantasie negerinnetjes

Deze bestaat op effektief op LINKEDin

Bijlagen

• sylvia 12 nov 2016.jpg
    sylvia 12 nov 2016.jpg
    183,2 KB · Weergaven: 639
  • wester union 12 nov 2016.jpg
    wester union 12 nov 2016.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 639
  • afbeelding_2023-07-11_222833530.png
    afbeelding_2023-07-11_222833530.png
    216,6 KB · Weergaven: 632
Laatst bewerkt:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066

[COLOR=rgb(7, 10, 17)]sjarlatanflikker[/COLOR]

Bedankt voor je bijdrage.
Vind de schrijfstijl wel verwarrend.
Lijkt op Pigeon Nederlands.

Afrikaanse dames kunnen lekker zijn, maar helaad ook golddiggers.
Dat herken ik in jou belevenissen.

CG

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Het verhaal van Sjarlatan lijkt mij te zijn vertaalt? En verder is dit precies de reden waarom in mijn niet meer inlaat met Afrikaanse dames. Ja, ze kunnen bloedmooi zijn. Maar helaas teveel toneelspel en een hoop eisen nog voordat je hebt geneukt.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ik snap dit nooit je weet dat ze van alles proberen maar kom op je bent overal zelf bij het zijn vergeleken met hier peanuts wat ze vragen geniet gewoon van de spelletjes en Neuk jezelf een bult

sjarlatanflikker

Snuffelaar
2 jul 2023
19
18
wat je sleest of wat je niet begrijpt : dat maakt niets uit. De realiteit is beter de Zoo van Antwerpen te bezoeken in plaats van Afrika. Wilde beesten neuken overal in Kenya, zelfs als een man van 30 jaar jonger(op alle andere zwarte landen) als je maar dik betaald (+/- 95% = golddiggers). De ingang in de zoo is veel goedkoper en je zit op een beschermplaats. Afrikaanse wijven = blijft gevaar voor iedereen(financieel). Echter een gitzwart lijf met blinkende huid+zachte huid = wonder-baar-lijk zijn adembenemend (bv. Zuid Soedan een Denka). Echter Gdvrdmme... als kind worden ze totaal verknoeid door besnijdenis. Ttotaal kapot verknoeid (in Cultuur) deze Afrikaanse wijven. (met of zonder Clit).

jonge_wandelaar

Snuffelaar
3 aug 2023
1
1
Wat een buitengewoon boeiend verhaal, @sjarlatanflikker! Als mede Antwerpenaar kon ik elk woord volledig begrijpen en werd ik helemaal meegenomen in jouw vertelling. De foto bijlages maken het verhaal compleet

Terug
Naar boven