Kendall - Amsterdam (Waarschuwing TMM?)

Voormalig lid 32729

Snuffelaar
23 sep 2022
12
3
Laatst langsgeweest bij kendall voor een uur bare anaal.

https://www.kinky.nl/advertenties/4581267-kendall

Buiten het feit dat ze je extreem lang laat wachten omdat haar planner meerdere afspraken op dezelfde tijdstip plant, laat haar planner haar ook niet weten dat ze volledig word geadverteerd met bare op kinky.

Via app een prijs van 300 euro afgesproken met bare anaal, op locatie zei ze gelijk dat ze wist waarvoor ik kwam en dat het met anaal opeens 400 euro kost. Ik liet haar de berichten lezen waar duidelijk 300 stond, ze wilde hier alsnog niet akkoord mee gaan en deed heel moeilijk, tot ik zei dat ik anders gewoon weg ga.

Hierna deed ik mijn telefoon in mijn zak op de bank en kleedde we ons uit en liepen we naar het bed. ze pakte toen per direct condooms. Ik zei er wat van in het engels maar dit verstond ze niet, ik ging er maar vanuit dat bare misschien alleen anaal was en je haar kut niet bare mocht neuken, dus ik dacht het gewoon even aan te zien.

Ze gaf geen pijpbeurt en zoende niet, gelijk condoom om en snel neuken. Het kwam heel geforceerd en mechanisch over. Ik kwam hoe dan ook best snel klaar erna even mijn lul wassen. Toen we terug liepen naar het bed pakte ze gelijk weer nieuwe condooms en toen had ik wel gelijk door dat ook anaal niet bare zou zijn. Ik kleedde me toen aan en typte via translate dat haar planner overduidelijk afspraken heeft gemaakt waar zij niks vanaf weet en ik vertrek. Ze vroeg toen wat er dan was afgesproken en dat ze graag wil dat ik blijf omdat ze anaal met me wil doen en ze me knap vind bla bla bla. Omdat de ervaring zelfs buiten het hele bare gebeuren zo geforceerd over kwam was ik helemaal niet meer geil en zei ik gewoon dat ik vertrek en ze het geld mag houden. Ze bleef maar zeggen dat ze wil dat ik blijf, toen zei ik dat hoe geforceerd haar handelingen waren wat anders zeggen en liep toen weg.

Zou de ervaring een 1/10 scoren. Ik was bereid de hoge prijs te betalen omdat je nooit zuid amerikanen met bare ziet, maar zij blijkt er ook niet 1 van te zijn en haar planner gebruikt dit gewoon om mensen erin te luizen. 300 euro betaald voor de meest geforceerde sex ooit van max 10 minuten.

Mod: Titel aangepast zodat de warning gelijk duidelijk is

Laatst bewerkt door een moderator:

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Jammer van je ervaring echt kut als zulke dingen gebeuren
Bedankt voor de waarschuwing
Jammer dat er nog steeds zulke mensen op de wereld zijn die denken op zo'n manier geld te moeten verdienen

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
zuid amerikanen moet je niet via whatsapp mee onderhandelen maar ter plaatse, als je geen aardig mondje spaans/portugees spreekt kom je er niet

Voormalig lid 32729

Snuffelaar
23 sep 2022
12
3
zuid amerikanen moet je niet via whatsapp mee onderhandelen maar ter plaatse, als je geen aardig mondje spaans/portugees spreekt kom je er niet
Ja maar het lijkt me dan alsnog apart dat haar planner wel tegen haar zegt dat ik voor anaal kom, maar het hele bare gebeuren wist ze dan helemaal niks van. Met condoom neuken staat niet eens als optie in haar advertentie. Zij hoort zelf dan ook te weten dat praktisch iedereen die komt voor bare komt. Die planner is gewoon expres aan het misadverteren om mensen erin te luizen.

Hoe dan ook was dit bare ook gewoon een slechte ervaring geweest, ookal kon ik misschien de tweede ronde bare doen koos ik er zelf voor om hier niet verder over te discussieren, als alles zo mechanisch en geforceerd is hoeft het van mij niet.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
yup je kan redeneren wat je wilt planners zijn niet boeiend je moet toch overeen komen met de dame zelf en zonder communicatie gaat dat niet. Spaans sprekende dames hebben vaak nogal franse houdingen als je geen woord spaans spreekt spreken ze ook geen engels (of ze dat nou kunnen of niet). ik ga om deze reden sws al niet naar meiden met planners. en als ik zo een norse roemeense kop zie ben ik ook pleitte. al doende leert men

Voormalig lid 32729

Snuffelaar
23 sep 2022
12
3
yup je kan redeneren wat je wilt planners zijn niet boeiend je moet toch overeen komen met de dame zelf en zonder communicatie gaat dat niet. Spaans sprekende dames hebben vaak nogal franse houdingen als je geen woord spaans spreekt spreken ze ook geen engels (of ze dat nou kunnen of niet). ik ga om deze reden sws al niet naar meiden met planners. en als ik zo een norse roemeense kop zie ben ik ook pleitte. al doende leert men
Dat ze een planner heeft kwam ik pas na de afspraak achter, op whatsapp las ze mn berichten maar reageerde ze traag waardoor het leek alsof ze de berichten aan het vertalen was en dus zelf praatte. pas na de afspraak vermoed ik dat ze een planner heeft omdat ze niks van bare af wist.

Qua houding kwam ze eerste instantie juist heel blij over. Bij de daad zelf verdween deze houding volledig. Later toen ik zei dat ik wegging deed ze weer heel leuk en blij en wilde ze me niet laten gaan, wat ik raar vond aangezien ze het geld al had. Die moodswitches maakte het nog veel meer verwarrend.

Hoe dan ook was dit de eerste x dat ik voor bare ging en helaas een hele slechte ervaring. Ben vaak genoeg naar latinas gegaan die geen engels kunnen zonder bare en nooit zoiets meegemaakt, heb alleen maar goede ervaringen gehad ookal hadden ze een planner. Ik heb zelf juist altijd alleen maar slechte ervaringen of onduidelijke communicatie bij oost europeanen gehad, nooit bij latinas.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
pareltjes vinden kost tijd en ze verdwijnen vroeg of laat ook altijd weer.

@Geenrem dat is precies wat ik bedoel al doende leert men

Voormalig lid 32729

Snuffelaar
23 sep 2022
12
3
@Pietjemeteenrietje

Denk dat ik betaald nzc gewoon terzijde laat, er zal vast een reden zijn dat 95% van de vrouwen die ermee adverteren hun reviews uit hebben staan en elke keer geld verspillen om een parel te vinden ga ik niet doen.

Ik had die kendall bericht via een ander nummer en het blijkt dat ze bestolen is door een andere wandelaar en nu alleen maar tikkies accepteert, zijn ze toch wel erachter komen dat misadverteren ervoor kan zorgen dat iemand zijn geld gelijk terug pakt uit haar en tas en in dit geval nog meer voor de tijd die ze hebben verspild. Toch wel blij dat ze beetje karma hebben gehad voor wat ze doen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
sorry dat ik het zeg zowel de planner als de dame hebben nadat je weggegaan bent gelachen omdat ze weer een bezoeker meer hebben laten betalen dan de diensten die hij er voor terugkreeg ..... In dit soort gevallen geld terugvragen aan de dame en niet zomaar weglopen .

Voormalig lid 32729

Snuffelaar
23 sep 2022
12
3
sorry dat ik het zeg zowel de planner als de dame hebben nadat je weggegaan bent gelachen omdat ze weer een bezoeker meer hebben laten betalen dan de diensten die hij er voor terugkreeg ..... In dit soort gevallen geld terugvragen aan de dame en niet zomaar weglopen .
Wat je zegt klopt maar met hoe alles verliep en met hoelang we al discussierde over de prijs zelf zag ik de kans dat ze akkoord zou gaan gaan met het geld terug geven zo goed als 0. Heb dit eerder met een oost europese dame ook gehad (maar dan zonder bare) en toen vroeg ik het wel terug en het enige waar dat in resulteerde was een lange discussie waarna haar planner ook het appartement in kwam en een hoop tijdsverspilling.

Ik moest ook ergens wezen dus ik had uberhaupt geen tijd om zo een discussie aan te gaan. Dat het me zoveel geld heeft gekost zorgt er hopelijk voor dat ik er van leer.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Ik moest ook ergens wezen dus ik had uberhaupt geen tijd om zo een discussie aan te gaan
Dit alleen zegt alles. Wat ik lees hier is dat je bang werd, en daardoor je benenwagen op hoogste versnelling, en wegwezen.
Nooit laten intimideren door deze mensen. Vaak genoeg meegemaakt. Kerels die de kamer binnenkomt als ik weigeren om weg te gaan zonder geld. Heleboel herrie schoppen en denken dat ik bang word. Ze zijn hier illegaal en wil hier zeker niet opgepakt worden. Ze mogen mij geld teruggeven, of ik blijf lekker zitten. Gezien dat volgende klant dan niet binnen kan, komt het geld vrij snel tevoorschijn.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
. Ze zijn hier illegaal
absoluut ! zo goed als alle oost europese die prive ( meestal op hotel) ontvangen hebben hun pooier in de buurt , (zelfs enkele meters verderop in zijn auto ) die zich dan kan komen bemoeien en inimideren als er een " lastige" klant is die niet heeft gekregen waarvoor hij betaald heeft ..maar , zodra je dan je gsm vastpakt en zegt "" ok we zullen dan de politie even dit laten vaststellen "" (en dat mag je gerust in het nederlands zeggen , want dat begrijpen ze dan weer wel meteen ) ... dan komt je geld Meteen boven water !! . niet laten intimideren of overbluffen , want pooiers hebben meer te vrezen dan de meiden die er illegaal voor werken . bovendien kun je als "" klant"" ook altijd aantonen waar ze op geadverteerd hebben .. dus dubbel touché !

Voormalig lid 32729

Snuffelaar
23 sep 2022
12
3
Dit alleen zegt alles. Wat ik lees hier is dat je bang werd, en daardoor je benenwagen op hoogste versnelling, en wegwezen.
Nooit laten intimideren door deze mensen. Vaak genoeg meegemaakt. Kerels die de kamer binnenkomt als ik weigeren om weg te gaan zonder geld. Heleboel herrie schoppen en denken dat ik bang word. Ze zijn hier illegaal en wil hier zeker niet opgepakt worden. Ze mogen mij geld teruggeven, of ik blijf lekker zitten. Gezien dat volgende klant dan niet binnen kan, komt het geld vrij snel tevoorschijn.
Ik was niet bang maar ik zat er gewoon niet zo mee met het geld, anders had ik het wel aan haar gevraagd wat ik uberhaupt niet heb gedaan.

Dat verhaal met die planner was een andere keer en ongerelateerd met deze ontmoeting. Ik ben eigenlijk niet zo van het bare doen met sexwerkers en dit was mn eerste keer, ik was zo geil dat ik het wilde proberen maar na de eerste keer klaarkomen met zulke geforceerde en slechte sex kwam er even een hoge dosis post-nut clarity en dacht ik ook bij mezelf wat ben ik nou aan het doen 😂. Ik besloot toen eigenlijk al dit nooit meer te doen en haar het geld te laten houden om het mezelf af te leren. Zelfs als dit wel bare was zou ik op diezelfde manier na de eerste ronde weggaan, sex moet wel beetje intiem en passievol zijn voor mij om ervan te genieten.

Verder zullen jullie mij dus niet meer op deze forum zien, wilde jullie wel waarschuwen voor deze dame.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
absoluut ! zo goed als alle oost europese die prive ( meestal op hotel) ontvangen hebben hun pooier in de buurt , (zelfs enkele meters verderop in zijn auto ) die zich dan kan komen bemoeien en inimideren als er een " lastige" klant is die niet heeft gekregen waarvoor hij betaald heeft ..maar , zodra je dan je gsm vastpakt en zegt "" ok we zullen dan de politie even dit laten vaststellen "" (en dat mag je gerust in het nederlands zeggen , want dat begrijpen ze dan weer wel meteen ) ... dan komt je geld Meteen boven water !! . niet laten intimideren of overbluffen , want pooiers hebben meer te vrezen dan de meiden die er illegaal voor werken . bovendien kun je als "" klant"" ook altijd aantonen waar ze op geadverteerd hebben .. dus dubbel touché !
Je gaat mij toch niet vertellen dat zo'n pooier de hele dag/avond in zijn auto zit te wachten op een probleem moment wat zelden voorkomt?
Wat een kut baan zeg.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Je gaat mij toch niet vertellen dat zo'n pooier de hele dag/avond in zijn auto zit te wachten
ga jij dan beweren dat zo een illegale sexwerkster de hele dag de ene na de andere klant ontvangt ??? ..blijf realistisch man ! die pooier gaat enkel buiten wachten net voor er een "klant" op zijn afspraak komt ! waarom denk je anders dat je hun (meestal) via whats app moet contacteren , en dan nog eens als je aan de deur staat ?? hallo ! het is 2024 hoor !

Terug
Naar boven