Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Onmogelijk om deftig mee af te spreken. Waarschijnlijk ferme verslaving. Ken er zo nog een paar. Je kan daar gewoon niet normaal mee afspreken. Leven in een andere wereld en hebben weinig besef van tijd.
Gisteren met haar afgesproken voor een vluggertje/cardate, 100 EUR incl. alles zonder en intern doneren. Uiteindelijk ging het afgesproken plaatsje niet, omdat er teveel volk bleek te zijn. Ander plaatsje afgesproken. Eens aangekomen direct beginnen tongzoenen. Ze ging direct mijn broek in, en ik heb dan maar meegedaan...
Het andere plaatsje was geen cardate, en we hadden de mogelijkheid niet om te gaan zitten of liggen. Alles was rechtstaand. Na wat met elkaar gespeeld te hebben ging ze hurken en heeft ze me best lekker gepijpt. Daarna haar omgedraaid en voorover laten bukken, en zo lekker geneukt. Uiteindelijk toch niet in haar poesje gespoten, maar wel in haar mondje. Ze blijft - nadat ik gespoten had - nog effe rustig doorpijpen, wat wel lekker is. Sommige dames stoppen direct bij het voelen van de eerste druppel. Zij dus niet. Slikken deed ze wel niet. Dat had de kers op de taart geweest!
Het was voor mij de 2de keer met haar (eerste keer was al héél lang geleden). Was best wel OK. Alleen 100 EUR is toch wel aan de stevige kant voor 10-15 minuutjes.
Herhalingsgevaar? Voor die prijs weet ik het niet. De date/seks op zich was zeker wel OK.
Ik ben er vorige keer ook eindelijk geraakt. Ik moest een bericht sturen wanneer ik in de straat was aangekomen. uiteindelijk meer dan een half uur zitten wachten tot wanneer er een reactie kwam met het huisnummer. Wanneer ik dan eindelijk de woning binnenkwam was er een penetrante geur van kattenurine, de woning is erg rommelig en de daad ging gebeuren op een vieze matras die op de grond lag. Hier had ik echter geen zin in en vertelde haar dat ik ging doorgaan. Ik kreeg van haar de eis van 50€ voor de verloren tijd en dat er een andere persoon in huis was die geld moest zien bij elk bezoek. Ik heb er haar vriendelijk op gewezen op de tijd die ik verspild had om bij haar te geraken en de tijd dat ik nog eens in de wagen heb zitten wachten.
Mij ga je daar niet meer zien, kan alleen maar hopen voor de personen die er al geweest zijn, dat de daad de moeite loon.
Voor mij is het net een beetje te marginaal.