Kelly (vh Kimberly) - Olen

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
We zijn 120 voor 30 overeengekomen, enkel nog geen datum gevonden wanneer beide past

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Al dikwijls geapt, gebeld en gesmst 2 x reactie kan nu niet opnemen bel later
Iemand meer geluk?

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Advertentie is weer geupdate .... maar ik krijg geen reactie iemand meer succes?

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Advertentie terug actief .... probeer deze ckick dit weekend te pakken te krijgen

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Een tijd terug eens geweest, maar niets gepost omdat adv al weg was.

Knappe slanke dame met behaard poesje maar hygiene ondermaats, zweetgeurtje, vuil appartement, lul vol bloed zag ik bij thuiskomst...
En eerder passief dus effe volgestoten en was weer weg.

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Ze ontvangt terug, direct antwoord op bericht gekregen. 150 voor 30 maar voor 120 lukt ook wel als je direct langsgaat

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Haar vandaag te pakken gekregen.

Zijzelf was proper, kwam net uit de douche. Bij binnenkomst wel vrij harde sigarettenlucht, is duidelijk een hevige rookster.

Ze doet haar werk in een apart kamertje op een matras op de vloer. Niet de properste maar ook niet de slechtste die ik al gezien heb.

Pijpen doet ze goed, neuken was ook goed maar duurde niet lang want mijn zwemmers hadden duidelijk behoefte aan een nat kutje. Ze heeft een licht behaard ros poesje, wat ik enorm geil vind. Ze is van nature ros, dus als je houd van roodharigen, gaan zou ik zeggen!

Schade: 100 voor een quicky nzc met cip

Grtz
Bpd

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Hele tijd geleden ook geweest. Volgens mij woonde ze toen bij haar moeder ofzo, want toen ik binnenkwam moest ik heel stil zijn, en zo mee de trap op naar boven. Nu, ik zou het wel bizar vinden indien ze dit 'ongeweten' zou doen maar goed, ik vond het best wel geil. Ik kreeg een nostalgisch gevoel naar 25 jaar geleden. Zo kwam ik soms ook bij vriendinnetjes aan. Stilletjes naar binnen en mee naar boven om lekker te neuken, terwijl de mammie beneden was in huis. Haha...

Ik had met haar afgesproken voor een vluggertje, alles zonder, en moest daar 70e voor neertellen. Voor de rest sluit ik me helemaal bij post #14 van Dickie aan (behalve dat ze bij mij haar regels niet had).

Herhalingsgevaar? Ja, indien het voor dezelfde prijs kan, anders pas ik. Maar nadien nooit meer te pakken gekregen. Beantwoordt geen telefoontjes, geen sms'jes, geen whatsapp'jes,... Kan natuurlijk ook aan mij liggen... :)

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
Ze heeft ne vriend en stiefzoon, waarschijnlijk waren die thuis ipv haar moeder

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb ze al paar keer gestuurd. Berichtjes komen aan, maar geen enkele respons terug van haar kant.

Terug
Naar boven