Kelly - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Ik sluit het niet uit gezien eerdere foto's van haar en de locatie. Ik heb recent nog gechat met haar dus ben ook niet verbaast als ze weer een leuke date zoekt en wellicht een gangbang.

Laatst bewerkt:

doc

Toogplakker
12 feb 2025
136
125
Een hotel-kamer met 'eigen opgang' waarbij de klanten niet langs de receptie hoeven is in de regel een prima locatie. Genoeg bezoekers hier die wel een dergelijke locatie kennen door het land.

Zo kan Kelly een leuke rondgang door het land maken, zodat ze in iedere regio weer even nieuw is :)

De meeste woonhuizen zijn niet ideaal, vanwege alle regelgeving eromheen voor de hoofdbewoner.
Idd tal van hotels waar je makkelijk ongezien mensen kan ontvangen

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Hoi Kelly, kan je me een bericht sturen we hadden een tijd leuk contact
Zou graag met je afspreken

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Wel bijzonder dat je geen direct bericht stuurt en op deze manier contact zoekt. De intentie om Kelly weer eens te zien deel ik. Het is stil de laatste tijd. Leuke meid!

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ben jou geen uitleg verschuldigd maar ik heb een goeie dag dus vandaar😆
Heb ik zeker gedaan maar denk laat hier ook nog ff wat zetten voor het geval ze het andere niet ziet

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat gebeurd natuurlijk nooit.
Altijd kansloos dit soort berichten.
Ik zal wel weer azijn zeikerd zijn, jammer dan.
Al drie pagina`s en niemand heeft met haar afgesproken, gaat niet gebeuren ook.
Zelfs iemand die ontvangstruimte aanbood, niks geen reactie erop.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Dacht ik eerlijk gezegd ook, kansloze missie terwijl we daarvoor wel leuk contact hadden via de app
Maar ze heeft gereageerd via de app, en we gaan elkaar binnenkort zien
Daar doe ik dan zeker verslag van 😊

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ben benieuwd of het ook echt tot afspraak komt, dat de afspraak doorgaat zeg maar.
Zo ja, dan neem ik in dit geval mijn woorden terug maar meestal is het kansloos.
Hoop voor Peter500 van niet, we gaan het beleven en lezen hopelijk.

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Leuk dat ze reageert. Trouwens, ik had vorige week even niet in de gaten dat je reageerde op een topic wat Kelly zelf had gestart in , stel je zelf even voor'. Ik had begin dit jaar ook contact met Kelly via de app, maar het is toen niet tot een afspraak gekomen. Recent heb ik niets gehoord. Benieuwd of het tot een afspraak komt.

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Ik weet het niet, maar sluit niet uit dat ze wel weer eens een advertentie plaatst en/of open staat voor een date.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, klinkt lekker betrouwbaar allemaal.
Al vanaf maart 2024 is ze hier maar niemand die ooit tot afspraak is gekomen.
En dan wacht je daar nog op en denkt dat ze wel weer advertentie plaatst voor een date?
En dan weer iedereen aan het lijntje houden, nee, dit soort types links laten liggen hoor.
Verspilde moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven