Kelly - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kel-lellebel

Snuffelaar
27 feb 2024
15
124
Welkom terug @Kel-lellebel !

Hopelijk ben je snel weer beschikbaar voor ontvangst. Destijds hebben we al paar leuke dates gehad, memorabel ;). Onlangs hadden we al een nieuwe afspraak staan maar die moest je helaas annuleren. No hard feelings, hopelijk halen we hem snel in 😀
Memorabel nogwel, wat lief.
Was dat toevallig halverwege/eind maart? Mijn planning was toen om te ontvangen op de oude vertrouwde locatie,.. Maar ik kreeg de receptie aan de deur.

Lang verhaal kort: alles afgeblazen en sindsdien weinig gedaan. Ik vind het simpelweg alleen leuk als ik dit op een nette locatie kan doen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
De van der valk hotels met de appartementen apart dus niet het hotel zoals Gilze Rijen daar werken iedere dag 3a4 prostituees in die appartementen de receptie laat je met rust
Ik weet een paar goeie air bnb's in brabant

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Weekendje airbnb is idd een goed plan. Kun ontvangst doen en gb, heb je voor elk wat wils ;)

Mick1900

Snuffelaar
30 apr 2024
7
6
Wauw Kelly. jij bent niet mis.
Laat maar weten wanneer je een locatie hebt gevonden.
Zou graag met je spelen!

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
@Kel-lellebel Zag net je foto in de chatbox en moest weer terugdenken aan de fijne uren 1 op 1 in het Hotel..Zou zeer geil zijn als je weer een goede 1 op 1 locatie kunt vinden!

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
@Kel-lellebel Mocht er interesse zijn een locatie in noordlimburg beschikbaar.
Stuur bij interesse maar bericht.

Kel-lellebel

Snuffelaar
27 feb 2024
15
124
@Kel-lellebel Zag net je foto in de chatbox en moest weer terugdenken aan de fijne uren 1 op 1 in het Hotel..Zou zeer geil zijn als je weer een goede 1 op 1 locatie kunt vinden!
Leuk om te lezen, dank voor het compliment!

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
GB zijn voor mij ook net effe te druk. Een trio kan ik nog wel hebben. Anyway Kel je ziet er fantastisch uit voor zover ik je met het zicht op je achterwerk kan beoordelen.

Gr,
Dirk.

P.S. Overigens mooi kapsel, niet al te kort.

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
Ik heb een jaar geleden een keer een hotel date gehad met haar. Leuke meid hoor en ze geniet ervan. Als ze een gangbang gaat doen dan ben ik van de partij

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven