Kelly - Bree

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Was er wel de eerste keer maar omdat ik wat later was, was de grote hoop mannen al vertrokken en had ik eigelijk een triootje met haar (samen met een andere vent). Niet de jongste, maar wat een geweldig geil lichaam :). Een onbekende dame die ik daarvoor nog niet kende. Seks is prima, strakke kut, klein klitje, naturelle tieten met kleine gevoelige tepels, wast niet uit tussen door, dus we begonnen ons triootje met een volle kut :). Jammer dat ik woensdag niet kan - groot herhalingsgevaar :)

Josken86

Toogplakker
31 dec 2018
95
63
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen van de topics.

Beter zoeken

Laatst bewerkt door een moderator:

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Twee lieve dames. Het was best druk (15 man) zo rond 15 uur maar iedereen kwam aan de beurt. De dames waren druk bezig en werden lekker volgespoten.

13 mei 2015
1.163
462
Onverwachts waren er 2 dames ipv 1 wat zeker niet slechts was.
Beide dames deden al wat ze konden om alle aanwezige mannen gewillig van dienst te zijn.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Geile groeten,
Ypp

Esmeetje1985

Toogplakker
13 feb 2022
97
61
Heeft er al iemand meegedaan aan de gangbang met deze geile Kelly?
Ik heb een afspraak staan voor morgen.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Linkje misschien zodat we weten waar je het over hebt. En doe er even een scherm afdruk bij

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Welke Kelly? Zonder link en screenshot van de gb aankondiging kennen we niks dan mag de moderator een rubriek aanmaken "kansloze quiz vragen".

Hou je van quiz vragen heb ik een leuke voor je @Esmeetje1985 :
Die kut van een Femke van een Nederlandse linkse partij heeft per vandaag hoge verbruiksbelasting op condooms ingevoerd.

Maggie raden over welke femke ik heb1😅😅

Terug
Naar boven