Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Contact gemaakt, vond het toch verdacht en vroeg voor een foto of te bellen om de stem te horen. Weigerde beiden en ik snap niet waarom bellen een probleem zou zijn.Ik zei dat ik gewoon haar stem wou horen als verificatie (Ze zij dat ze geen goed Engels kon...)
Neem liever het risico niet. Het adres was ook aan nieuwbouw appartementen in borgerhout.
zojuist bij deze dame geweest , doet niks van beloofd , had haar gevraagd om me te ontvangen met een volgespoten kutje , was geen enkel probleem , neuken zonder condoom geen probleem, proper nieuwbouw appartement , mooie dame , engels moeilijk , heeft liever duits ,geen kussen beffen vingeren uitkleden vraagt om douchen , gaan liggen condoom om pijpen ( niet echt iets van gevoeld , dan zij bovenop wat wippen , omdraaien op zijn hondjes , maar echt alles zonder gevoel , daar kan ik niet op klaarkomen , besluit mooie dame voor de rest een afknapper, vraagt normaal 100 € nzc 120 € welke ik wel netjes betaald heb
dat schreef guyke1970 al. "doet niks van beloofd"
Dus geen volgespoten kut en alles met condoom (pmc/nmc).
(dat wat ik begrijp uit het onoverzichtelijk bericht ?)
idd was bij het schrijven van vorig bericht serieus fuckt off
ze heeft niks van wat afgesproken gedaan
is een domper als je denkt dat je een creampie kan eten en dan tot de constatatie te komen dat je zelfs niet mag beffen
dus geen kussen , likken vingeren nzc
enkel snel een condoom over lul wat zuigen ( wat je niet voelt ) dan wat glijmiddel en zo snel mogelijk proberen klaar te neuken
nee echt niet meer bij deze dame