Keel soa door beffen

Frysker99

Toogplakker
6 dec 2025
28
16
Wat moet ik nou met zo'n opmerking ;) Iig dank voor de andere reactie's, ik maak me er niet (meer) druk om, het was alleen dat ik op een gegeven moment moeite had met praten en eten, dan wordt het vervelend. En qua besmetting, ik had een hele tijd geen sex gehad hiervoor, toen weer wel en vervolgens 2-3 weken later deze klachten, dus hoogstwaarschijnlijk wel opgelopen bij deze dame.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Nou ja, ik begrijp dat dan weer wel. Niet iedereen laat de dames zo intens klaarkomen dat ze er de barsten in de ramen en de spiegels gillen.

Ik doe altijd mijn squirt-protectie-bril op om mijn ogen te beschermen :geek:
Het geschreeuw goed kunnen horen vind ik altijd wel geil 😂 Ik heb wel ooit oordopjes aan mijn buren gegeven toen ik nog met mijn ex samen was:ROFLMAO: En die protectiebril heb ik nooit aan gedacht maar zou wel van pas gekomen zijn... Ik herinner me nog dat ze een keer moest hoesten terwijl ik haar lag te beffen. Het bleek dat ze ook nodig moest plassen, en toen ze moest hoesten kon ze het niet meer inhouden, dus ik kreeg de harde straal vol in mijn snufferd en toen ik uit reflex mijn hoofd terugtrok spoot ze tegen de muur achter het bed:ROFLMAO:

buikschuiver

Toogplakker
29 sep 2022
29
19
Haal dit eens in huis: Perio-Aid Intensive Care kan je mond mee spoelen als je die rode uitslag hebt.
Ook als je wat keelpijn of roodheid hebt in je keel kan met een wattenstaafje die mondspoeling daar wat aanstippen. Voor mij werkt dit als een wondermiddel ik heb het altijd in huis.

We een uur wachten met eten nadien want het fuckt met je smaak en alles smaakt enorm vies.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Trump als medisch adviseur, mond en klauwzeer, oorklachten.
Onze hobby wordt met de dag gevaarlijker.
Het is dat het zo lekker is om hem in z'n nat kutje te schuiven.
Verstand zegt me daar toch wat voorzichtiger mee te zijn. (met dat erin schuiven natuurlijk)

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Je besef en wijsheid zal er hier ongetwijfeld in gaan als Gods woord in een ouderling!! Of is / wordt het toch meer de Vos die de passie preekt? Grapje, geen vermaning hoor.

Fantastic03

Snuffelaar
1 jun 2021
18
11
Keel gonorroe opgelopen bij het beffen van een dame (wie van de drie). Dames zitten op de Geleenstraat en Hunsestraat. Ga er van de week wel effe langs om ze te informeren. Geen idee van wie van de drie ik het heb opgelopen. Heb er niets van gemerkt, kwam met de laatste test naar voren en ik laat mij zeer regelmatig testen. Wel inmiddels een prikje gehaald.

Terug
Naar boven