mikejoness1991
Snuffelaar
- 11 mei 2022
- 24
- 27
Ik zie ook het profiel van haar vriendin Veroni nooit meer online en kan nergens haar draadje vinden. Is die gestopt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja veroni hield van het witte sneeuw maar is getrouwd in Polen. Gekke meid jammer dat ze niet meer komt. Haar man vind dat uiteraard echt niet grappig. Ze deed dat dus wel in 2024 maar is er nu klaar meeIk zie ook het profiel van haar vriendin Veroni nooit meer online en kan nergens haar draadje vinden. Is die gestopt?
had ze op kinky gewoon een advertentie?@mrpurmerend ik heb veroni begin dit jaar gewoon nog een keer volgespoten op een bungalowpark in Putten. Misschien was ze toen nog niet getrouwd? Ze ontving toen trouwens echt maar enkele dagen en was gelijk weer weg.
Overigens vond ik haar wel iets minder knap ten opzichte van toen ze in 2023 in Almere zat. Toen was ze echt om door een ringetje te halen. Echt een modellichaam waar alles aan klopte. Begin dit jaar toch wat minder verzorgd vond ik en wat kilos erbij. Nog steeds een hele leuke dame die ik graag nog veel vaker zou neuken...