Katy - Rotterdam

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Verscheen gisteren nieuw op Kinky. Meteen maar even gebeld, want fraaie nzc-dames dienen zich in Rotterdam tegenwoordig zelden nog aan. Aardige Poolse dame aan de lijn die prima Engels spreekt. Maar helaas, nzc is echt niet mogelijk. "Is a mistake", erkende ze, maar kan ze niet te veranderen. Waaruit afgeleid kan worden dat de dame de nodige hulp heeft gehad bij deze Nederlandstalige advertentie en de advertentie mogelijk niet zelf beheert.

Katy - Hete sexdate met natte meid..
www.kinky.nl/id=580464
> advertentie aangemaakt wo 14 maart 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)[/size

-

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Toch vreemd dat sommigen schijnbaar zomaar wat aanklikken zonder te weten waar het om gaat. Lijkt me toch belangrijk bij het verlenen van seksuele handelingen. Ik heb het natuurlijk niet over de dames (of de pooiers erachter) die dat bewust doen om klanten te lokken.

A

Anonymous

Guest
Waarschijnlijk klikken ze het aan omdat het de enige optie is die klinkt als 'sex'. Verder staat er geen enkele optie die je aan neuken kunt relateren. Als je vervolgens niet weet wat Bare sex inhoudt dan vind ik het helemaal niet vreemd dat dit wordt aangevinkt. Kinky vragen dit aan te passen is aan dovemans oren gericht.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Bareneuker zei:
Toch vreemd dat sommigen schijnbaar zomaar wat aanklikken zonder te weten waar het om gaat. Lijkt me toch belangrijk bij het verlenen van seksuele handelingen. Ik heb het natuurlijk niet over de dames (of de pooiers erachter) die dat bewust doen om klanten te lokken.

Ik ga er inmiddels vanuit dat het puur als lokkertje is bedoeld. Lees te vaak ervaringen van collega wandelaars dat nzc toch niet mogelijk is

Terug
Naar boven