Katrin (Russisch), Schiedam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Heb, 4-5 jaar geleden, een behoorlijk aantal keren met een Russische Katrin in bed gelegen. Ze ontving in een keurig appartement in de buurt van Schiedam. Kon er niet genoeg van krijgen, zo geil als t maar kon! Als je haar goed opwarmde mocht je in alle gaten en zonder rubber :p ! Ze was een Russische MILF met een grote tatoeage op haar rug en siliborsten, eind 30-begin 40. En man man man, wat kon ze t goed! Opeens was ze vettrokken. Zou haar graag weer eens n....... Hopeljk ontvagt ze weer ergens in west-NL. Noemde zich Katrin of Katryn. Je kreeg altijd de boeker aan de telefoon, haar Engels was niet zo goed, was ook niet nodig :lol:
Kwam er altijd uitgeput vandaan.

Weet iemand waar ze gebleven is? Stuur me anders een PM.

Gr. Harry

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Harry

Ze moest stoppen omdat ze hiv positief was die zien we niet meer terug.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Das een naar bericht, deze dame was niet gerecenseerd op dit forum?

4fun

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
nou, dat zou haar plotselinge vettrek kunnen verklaren. ben ik blij dat ik kennelijk op tijd opgehouden ben met haar bezoeken. ken de dit verhaal niet. Kl..e voor haar.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Kent iemand een dame die net zo heet en lekker is als zij te bezoeken in W-Nederland?

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Emeli in Rotterdam, maar die is net weer vertrokken naar haar thuisland. Even wachten dus.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Katrin was uniek,

Ania in Rotterdam was ook zo geil maar ook gevlogen helaas

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Katrin was zeker heel lekker. Ontmoette ze eerst in Den Haag en naderhand bijna 2 wekelijks dus in Rotterdam West op de grens van Schiedam.
Ik heb nog een paar heerlijke actie foto's met haar. Was gelukkig ook op tijd niet meer gegaan bij haar. Destijds werd er zelfs op Hookers een berichtje aan gewijd dat er toch dringend verzocht werd dat haar klantjes zich moesten testen. De GGD had gelijk een piek te verwerken. Wel zeer spijtig voor haar allemaal. Ze had ook nog een hele knappe dochter maar voor zover ik weet heeft ze dit 'werk' niet gedaan.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
ja, maar kent iemand nou een dame die qua geilheid :twisted: (en service :p ) vergelijkbaar is? en die nog in omgeving 010/070 ontvangt. nu worden alleen vrouwen genoemd die al weg zijn, hebben we niet zoveel aan.....dus mannen?..

gr. Harry

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Harry4321 zei:
ja, maar kent iemand nou een dame die qua geilheid :twisted: (en service :p ) vergelijkbaar is? en die nog in omgeving 010/070 ontvangt. nu worden alleen vrouwen genoemd die al weg zijn, hebben we niet zoveel aan.....dus mannen?..

gr. Harry

Echt, niemand mannen?

gr. Harry

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Emili uit Rotterdam is zojuist weer terug in het land, zie onder topic Rotterdam, Emili.
Was (en hopelijk is) een uitstekende milf die je gek kon maken.
Ik heb haar topic ooit gestart en zal haar ook zeker weer gaan bezoeken.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Katrin is allang van het toneel cerato

Is toen met een geconstateerde hiv van het toneel verdwenen, Emeli heeft een eigen topic hier op het forum

fastcarsnl

Snuffelaar
13 aug 2016
20
0
Heel erg jammer van Katrin. Ik kom zeer moeilijk, bijna niet klaar als ik gepijpt wordt. Zij is de eerste en bijna de enige dame die mij klaar kon pijpen en in haar mond komt.

Ook van de oproep ben ik erg van geschrokken en gelijk langs de ggd gegaan. Gelukkig niets gekregen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Deurklink zei:
Katrin is allang van het toneel cerato

Is toen met een geconstateerde hiv van het toneel verdwenen, Emeli heeft een eigen topic hier op het forum

ik weet het maar omdat iemand Emili als alternatief noemde heb ik haar even aangestipt omdat ze net weer terug in het land is.
voor verdere info en recensies over haar, inderdaad naar topic Emili gaan.
dus zo gek is dat toch niet dat ik het even benoem?
en uiteraard weet ik dat Katrin allang van het toneel is verdwenen, ik lees ook en ben al actief vanaf vorige forums waar Katrin ook besproken werd en zodoende reeds lang op de hoogte van alle ins en outs helaas. ook over haar abrupte stoppen ivm hiv.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Emili in Rotterdam is er nog tot de 25e
Absoluut geile dame die je kan slopen en gek kan maken.
Is voor veel in mits je haar netjes behandeld.
Lijkt vanzelfsprekend maar ik verzeker je: dame verteld zelf dat er echt lompe gasten bij zitten en die
krijgen bij haar beslist niet hun zin.
Ik heb altijd top dates met haar gehad.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Je kunt Ilona niet met katrin blijven vergelijken dit geeft alleen maar verwarring en onduidelijkheid.'

Ilona heeft gewoon haar eigen topic!

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Nou, misschien is t verkeerde rubriek maar waar moet ie anders staan? Ik probeer t nóg een keer:

Mannen, welke dame is qua geilheid te vergelijken met Katrin, en ontvangt in de omgeving 010-070? Emeli ken ik inmiddels (best wel goed :D ). Ze is (redelijk) lekker en geil, maar toch niet helemaal vergelijkbaar met Katrin. Wie is er nog meer het bezoeken waard?

Gr. Harry

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Rita in Amstelveen....
Zie in rubriek Noord Holland onder topic Rita.
Populaire dame en zeker zo actief als deze dame die helaas de gevolgen
kreeg van een veelheid aan nzc.
Van een vrouwelijke kennis van haar begrepen dat zij in december 2018 zou zijn overleden.
In een oud, slecht verzorgingshuis in the middle of nowhere in Rusland.
Tja.....wordt je wel effe stil van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven