Katarina - Leeuwarden

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Foto's op kinky zijn leuk, maar haar foto op what's app heeft me dat nummer gelijk laten blokkeren

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
hviperen zei:
Foto's op kinky zijn leuk, maar haar foto op what's app heeft me dat nummer gelijk laten blokkeren
Verslaafde romeinse dame lijkt het wel. En de dame op kinky missen ook de tattoo op rechter onderarm. Kan oude foto's zijn natuurlijk.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik kick echt op zo'n klein geil lichaam, en die gezichtfoto kan ik wel me leven als ik zo geil van haar lijf wordt.
Iemand al ervaring? Mag je haar volspuiten?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik ben drie weken geleden bij haar geweest. Mooi lichaam, betaald voor een uur maar begon te zeuren dat ze last kreeg van haart kutje omdat mijn lul te groot/ dik zou zijn. Is 19 cm en wel dik.. denk dat t gelul was en ze makkelijk snel geld wilde maken. Ze ontving in een appartement waar nog een dame was. Ik ga niet meer met haar afspreken.

Raindeer

Toogplakker
15 jul 2019
51
69
Volgens mij is Francesca niet dezelfde als deze Katarina.
Ik heb Francesca paar weken geleden (20juni) in Den Haag bezocht. Was op zich niets mis mee, nam ondanks "quicky" afgesproken de tijd, kon aardig Engels. Ik moest 70 + 30(nzc)=100 betalen. Was op zich wat plichtmatig, maar voor een quicky van 100 wil je toch ook niets anders. Lekker zc neuken, mocht niet intern dacht ik maar ging tevreden weg. Is nu weer online, even kijken wat voor reactie ik krijg.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Deze Francesca werkte die vroeger in love and Joy ( het oude gedeelte beneden?). Blond, slank en vrij forse neus. Heb ik destijds niet zc kunnen nemen. Wel pzc

Terug
Naar boven