Kassandra/Elizabeth - Groningen

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Vroeger op muurstraat werkte ene Elizabeth. Kassandra op nieuwstad adverteert op kinky met naam Elizabeth. Is dit dezelfde Elizabeth als idie vroeger op muurstraat werkte en bare deed.? Kassandra/Elizabeth draait al tijdje mee. Sluit daarom niet uit dat ze in muurstraat heeft gewerkt ,dus ben benieuwd of het zelfde dame is. Nog geen succes gehad bij Kassandra/elizabeth met nzc. Iemand meer geluk? Zo ja hoe heb je dit aangepakt?

Edit moderatorteam: titel aangepast!

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste borus,
gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Gebruik de correcte manier om een titel te plaatsen.
Probeer eens een printscreen van de advertentie/aankondiging te plaatsen aub.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ik ben via het Gynaecologieforum op het onderwerp onderbuikgevoel gaan zoeken en trof inderdaad gebruiker Elisabeth.
Ze is werkzaam in het Groningse ziekenhuis aldaar.

Ik heb haar de vraag gesteld of het zonder kan. Ik kreeg direct als antwoord dat dit niet mogelijk is. Want stel nou de baby pleurt op de grond tijdens de bevalling. Daarom hebben ze ook het opvangcondoom volgens ISO 2022 geïntroduceerd om alles VEILIG te laten verlopen.

Ik hoop dat dit net zo een waardevolle bijdrage is en relevant voor het forum als bovenstaande berichten.

Anders kun je dit bericht gebruiken als wegwerpcondoom.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
In topic Groningen is dame kort besproken in topic andere dame. Er lijkt wel iets mogelijk te zijn bij Elizabeth. Medewandelaar zegt haar aantal jaren geleden bare gehad te hebben. Dat verwondert me eigenlijk niet. Deze week wezen kijken, maar haar niet getroffen. Dus bij deze: wie heeft er ervaring met Elizabeth wat betreft bare sex? Ben benieuwd of iemand haar heeft kunnen volspuiten

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Dank aan de wandel collegas voor de prive berichten. Ik weet wat me te doen staat .... wachten tot ze terug is in Groningen en dan het beste (middelste) beentje (er) voor zetten.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Is me nog niet gelukt, wel heel dichtbij geweest. Andere wandelaar zat even zonder in haar maar toen trok ze zich terug. Van 2 andere wandelaars bericht dat ze haar bare geneukt hebben. Voldoende perspectief denk ik voor het wat bare betreft armoedige Noorden. Ze is nu afwezig tot ergens in juni. Wie gaat,naast mij, zijn pijl op haar richten? Zodra ik weer wanneer ze terug is zorg ik ervoor dat ik er zo snel mogelijk bij ben

Voormalig lid 42985

Toogplakker
8 mrt 2024
149
88
Ze doet het wel. Maar dus niet bij iedereen en überhaupt niet 1e keer. Ze komt eind agustus weer en ga ik de grens over om haar weer eens te proberen kijken of jet me weer lukt. Is al tijd geleden met haar geweest

Terug
Naar boven