Karolina - Nuland (voorheen Rotterdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hmmmm nou, als die foto`s of de rest van het profiel dan zou kloppen......
Je leest in profiel: cup maar A
Kijk eens naar de foto`s: dat is beslist geen A cupje hoor.
Dus info is alvast niet op orde, dat stemt me niet gerust voor de rest.
Een beetje serieuze dame heeft haar profiel wel op orde.
Althans, ik let er wel op.

petertje74

Toogplakker
7 jun 2015
50
27
Ja daarom zou ik heel graag horen of iemand al eens bij haar op bezoek is geweest. Ik neig er heel sterk naar om eens een poging te wagen...

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Ooit heeft iemand op kinky of hookers geschreven dat dit een dubbele advertentie zou zijn van een andere dame. Kan het bericht echter niet terug vinden. Of het is gewist of 'Karolina' heeft een nieuwe ad gemaakt met een ander advertentienummer. Als je zoekt op Kinky op 'Nuland' en 'Europees' zie je overigens nog 2 andere advertenties.
Anders zou je nog een pm kunnen sturen naar BeauBo Forum vol met ervaringen over prostituees - Hookers.nl . Mogelijk dat hij je meer kan vertellen.

petertje74

Toogplakker
7 jun 2015
50
27
Nou mensen, ik heb een afspraak kunnen maken. Helaas daar aangekomen op het juiste tijdstip, pakt de dame in kwestie haar telefoon niet meer op . Herhaaldelijk geprobeerd haar aan de lijn te krijgen zonder resultaat. Conclusie: voor mij verdwijnt deze dame van mijn lijstje, totaal onbetrouwbaar. Als ik ergens wel een hekel aan heb is het om ergens voor niets naar toe te moeten gaan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
petertje74 zei:
Nou mensen, ik heb een afspraak kunnen maken. Helaas daar aangekomen op het juiste tijdstip, pakt de dame in kwestie haar telefoon niet meer op . Herhaaldelijk geprobeerd haar aan de lijn te krijgen zonder resultaat. Conclusie: voor mij verdwijnt deze dame van mijn lijstje, totaal onbetrouwbaar. Als ik ergens wel een hekel aan heb is het om ergens voor niets naar toe te moeten gaan.

Daar was ik al bang voor: is het profiel niet in orde, dan stemt dat me al niet gerust voor het verdere verloop.
Jammer voor petertje74 maar zijn ervaring geeft me dus gelijk in bovenstaande.
Zijn waarschuwing is dus op zijn plaats.

Terug
Naar boven