Karla - Eindhoven

Johnzonder

Snuffelaar
20 feb 2023
2
0
Hoi Martin,

Ik heb ervaring op mogen doen met haar. Mijn ervaring is zeker niet goed, wat al begon met eerdere pogingen om een afspraak te maken. Deze gingen erg moeizaam en steeds werd er gezegd dat ze zou komen, en dan weer een lange tijd geen reactie. Heb het idee dat ze (chauffeur en Karla) al rijdend halve afspraken maken, en als ze in je regio zijn dan kunnen ze ineens. Echter kon ik het toch niet laten om nog een poging te doen ...

Na vele appjes over de mogelijkheden en de prijs (ik onderhandelde niet, wilde alleen bevestinging) wilde ze (of zoals ze zelf zei haar agency) alleen voor 2 uur komen. Gezien ik vooraf niet weet wat voor vlees we in de kuip hebben, aangeboden om i.i.g. 1 uur te doen, en dat ik binnen 10 minuten zou laten weten voor het 2e uur als er een leuke klik is.

Bij binnenkomst was het eerste woord al 'money', met de hand opgehouden. Ik betaalde voor 1 uur, en toe begon de discussie .. ze zou voor 2 uur betaald krijgen en wist zogenaamd niks van de afspraak. Na een discussie via haar mobiel (translator, spreekt geen engels) wilde ze 50 euro voor benzine en dan ging ze. Ik bood aan dat we ook het afgesproken uur konden doen, waar ze mee instemde.

Nou, ineens kon niks meer. Het was te koud, hij was te groot, en alleen missionaris en even pijpen kon. Bij alles wat ik vermelde in de app kende ze toch een 2e woord engels: 'extra'... mocht ze dan ook bijna niet aanraken. En na 40 minuten (toen meneer klaar was) gingen de kleren aan en ging ze.

Dus voor mij zeker geen herhaling. Echter moet ik wel een kanttekening plaatsen, want ik kan dus niet oordelen hoe het was gegaan als er aan haar verwachting was voldaan met betaling van 2 uur, misschien was dan wel mogelijk wat was afgesproken. Verder is het zeker een mooie meid, waar de foto's haar zeker tekort doen.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Naar met zekerheid aangrenzend vermoeden hetzelfde als wat je nu meegemaakt hebt alleen dan had je voor 2 uurtjes betaald. Dus ben je er nu nog goed vanaf gekomen.

Terug
Naar boven