Karina - Nieuwegein

Robin_

Snuffelaar
26 jan 2022
11
8
Op basis van de foto's met hoed, denk ik dat ik deze dame eens bezocht heb toen ze zich Marina/Mariana noemde. Nette locatie, maar volgens mij niet echt de dame van de foto. Ze zegt Roemeense te zijn. Alles werd en beetje plichtmatig afgeraffeld, waardoor het nzc niet echt lukte. Ik zou er niet meer naartoe gaan.

kwilr

Toogplakker
1 jan 2017
105
31
Ik heb haar vandaag bezocht in Almere. Ontvangst in een kleine rommelige kamer waar net een 1 persoonsbed in past. Ze is inderdaad het meisje van de foto,s. Misschien een beetje opgeleukt maar ze is het zeker. Ze spreekt alleen Roemeens, dus communicatie, voor zover mogelijk via whats app. Na de financiele afhandeling, € 150 voor half uur zonder incl. interne donatie. Zoenen is zozo en pijpen eigenlijk ook. Daarna kwam ze on top en helaas verschoot ik veel te snel mn kruid. 2e keer niet mogelijk tenzij je een uurtje boekt. Heb het idee dat ze behoorlijk vol gepland wordt. Al met al voor mij geen herhaling. Heb meer met dames waar je min of meer een gezellige date mee hebt.

Lowlander3

Snuffelaar
5 jan 2023
18
13
Dame ontvangt nu in Assen.

Vermijden deze dame!!
Ik had vanmiddag een afspraak gemaakt voor vanavond, kreeg straatnaam door en bij aankomst zou ik nr krijgen.
Mooi op tijd stuurde ik appje en na paar minuten kreeg ik bericht terug dat ze nog aan het eten was maar over 5 minuten was ze klaar.
Ik wachten en na 15 minuten toch maar weer appje sturen hoe het staat.
Ze(of haar planner ,pooier) kwam nog paar keer online maar geen reactie. Na 30 minuten!! reactie dat ze bijna zover was.
lang verhaal kort...
.... na 45 minuten nog niks en heb toen maar bericht gestuurd dat ik weg ging. Weer tekst, nog 2 minuten.
Heb in vriendelijke taal gezegd dat dit toch wel te gek was en ik nu wegging.
laatste bericht was " kom over 1 minuut maar" waarna ik meteen geblokt werd Hahaha. Mooie omgekeerde wereld.
Al met al.... heen gereden voor niks en alleen maar voor niks gewacht.

Ik zou zeggen, mooi links laten liggen deze dame!!!

P.s. voordat er allemaal commentaar komt waarom ik zo lang heb gewacht..... tsja je bent toch geil en op foto's leek het mooie vrouw haha

Laatst bewerkt:

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Best forumlid @Lowlander3,
Niks van commentaar, jammer voor jou dat je zo lang voor niks hebt zitten wachten.
Dát kan dus het gevolg zijn als je van tevoren niet weet dat er een planner tussen zit. Die bepaalt veel én vangst ook nog eens veel van de verdiensten; mentaliteit van nul-comma-nul.

Terug
Naar boven