Karen - Eindhoven

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dat is het vaak ook, heel soms heb je toch geluk 🍀 mss gewoon proberen. De dame is erg mooi.

Befbaas

Toogplakker
29 nov 2021
55
63
Je moet via transcash betalen of neo surf. Ken het niet maar heb het wel eens eerder gehad dat ze het vroegen. Ik had aangegeven dat ik cash wil betalen. Daarna geen antwoord. Lijkt op oplichting. Daarnaast is het ook een gek ongebruikelijk 06 nummer dat met een 9 begint.

Yuno

Snuffelaar
21 dec 2022
3
1
Je moet via transcash betalen of neo surf. Ken het niet maar heb het wel eens eerder gehad dat ze het vroegen. Ik had aangegeven dat ik cash wil betalen. Daarna geen antwoord. Lijkt op oplichting. Daarnaast is het ook een gek ongebruikelijk 06 nummer dat met een 9 begint.
Dit zegt al genoeg ja, heb er eerder al een paar gesproken die alleen daarmee betaald willen worden. Is zeker gewoon een scam

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Een 097 nummer is een nummer welke gebruikt wordt voor dataoverdracht m2m. Met een paar kleine aanpassingen kan dit ook gebruikt worden voor spraak. Maar een normaal telefoonnummer is het zeker niet.

De kans is groot dat je een computer aan de telefoon krijgt. Het lijkt alsof hij dan overgaat maar intussen zijn de gesprekskosten van ik weet niet hoeveel per seconde al ingegaan.

Oftewel nooit naar een 097 nummer bellen,

Terug
Naar boven