Kameroen

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Hallo iedereen, daar er nog geen topic over Kameroen was, heb ik besloten er eentje op te starten.
Kameroen ligd in centraal Afrika, aan de golf van guinée, niet echt toeristisch aangelegd maar voor mij wel aangenaam vertoeven.
Ik ken dit land nu al zo'n 20 jaar, heb er zelf enkele jaren gewoont, en is niet echt duur.
Door de jaren heen heb ik er tientallen zwarte pareltjes kunnen proeven.

Zo'n 12 à 13 jaar geleden heb ik veel hierover geschreven op hookers, sommigen kunnen mij misschien nog herinneren als "Africa-Lover" op hookers.

Sinds enkele jaren heb ik al mijn berichten laten verwijderen vanwege familiale kwesties.

zijn er nog leden die af en toe naar Kameroen reizen of een Kameroenese partner hebben? Ikzelf ben nu gehuwd met een kameroenese maar ga er soms nog op vakantie (alleen) en verblijf dan meestal zo'n 3 weken in Kribi, vanwaar ik mijn uitvalbasis heb... ;)
mocht er iemand interesse hebben om er heen te gaan, altijd welkom indien je informatie nodig hebt ivm met vereisten visa, verblijf, veiligheid verplaatsingen ed.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Ik kan me jou nog herinneren, denk ik. Vooral je uitgebreide verhalen vond ik super! Je avatar was een tekening van een Afrikaanse dame.

Was er niet ergens een anekdote van de zus of nicht van je vrouw die bij je in bed kwam (nadat je uit de badkamer kwam)?

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Yep, dit was in Gambia, de nicht van mijn vriendin die toen bezocht daarginds.
Tjonge, als terugdenk aan alles wat ik meegemaakt heb, was super.
Maar de jaren dat ik er woonde heb ik niet minder gedaan en is gewoon teveel om alles op te noemen...

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Kribi. Ook wel eens geweest. Lang geleden. In het busje daar naartoe (ik wou eens ruig doen) werden mijn benen zowat fijngeknepen door een kameroenese schone, zogenaamd, althans dat was net alsof, omdat ze bang was in het busje dat van de ene kant van de weg naar de andere glibberde, ongeacht of de weg nou leeg was of dat er een overladen grumier ons tegemoet kwam.
Toevallig was de weg ook wel eens hobbelig duis greep ze, ehmm, mis.
Of raak.
Het is maar wat je bedoelt.

Ondanks dat ik nog een adresje kreeg waar ze te vinden zou zijn ben ik er niet op ingegaan.
Ze leek me een beetje te jong. En niet een klein beetje.
Ze zal nu wel te oud zijn.

Ik kan me wel hele mooie stranden, leuke vuurtoren en geweldige crevetes eten herinneren.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Héhe, leuk om te horen dat ik er niet alleen geweest ben.
Die busjes zijn er nogaltijd, alhoewel er meer en meer grote cars rijden nu, heb je meer comfort.
Ik heb er mijn eigen vervoer, allez t'is te zeggen, ik heb voor één van mijn beste vrienden daar een dienst bewezen, en hem geld geleend om zijn droom te verwezenlijken, hij wou namelijk zijn eigen auto hebben om taxi ermee te doen. Hij is dolgelukkig, en ook alles tot de laatste cent terugbetaald. Het was uiteindelijk niet zo'n overgroot bedrag, en als ik nu in Douala of Yaoundé landt, dan komt hij mij ophalen, en overnacht ik s'nacht eerst in een hotelletje om dan s'anderendaags in de voormiddag de baan te nemen naar Kribi.Zo ben ik zeker dat we rustig en veilig aankomen.

De vuurtoren waar je van spreekt, staat dacht ik op de eigendom van de presidentiele residentie.

En welke avontuurtjes heb je er zoal meegemaakt?

Crevetten zijn er inderdaad zeer lekker, ook als je bij valavond op het strand een lekker vis gaat eten, vers klaargemaakt op de BBQ.

Ook een manier om van straat te geraken, enkele malen bij dezelfde "visvrouw" gaan eten, en je kan ze gemakkelijk binnendoen.
Ik kan ze niet meer op 2 handen tellen hoeveel ik er zo in mijn bed ontvangen heb.
Nadeel is als je dan nadien het kraampje ernaast gaat eten dat ze dan jaloers kijken.

Ook op de markt kan je gemakkelijk scoren, zeker in het weekend zijn er jongere dames die er meehelpen met hun mama, in de week zijn het meestal de mama's alleen, alhoewel zo'n oude schuur soms hevig in brand kan Vliegen zenne.
Ik heb er eens één gehad die ik meerdere keren gefist heb. Nadeel is nadien als je nog wil neuken dat ze dan niet meer zo strak zijn.
tot de volgende.....

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Ik dacht, zal nog maar eens een story neerpennen van toen ik in 2017 en 2018 in Kribi was. In een tijdspanne van 2 jaar ben ik er 3 maal geweest.
Zoals altijd boek ik in hetzelfde hotelletje dicht bij het centrum.(of eerder gezegd boekt mijn schoonfamilie de kamer voor mij, daar de eigenaar van het hotelletje ergens verre familie is en daarmee de prijzen een beetje kunnen gedrukt worden, zeker als het voor een 2 à 3 tal weken is).
Ongeveer 100 meter van de drukke weg, en rustig gelegen.
Ook is er altijd zekerheid dat er water is en ook electriciteit.
ontbijten kan je er niet, ook geen middagmaal of avondmaal, maar dat stoort niet.
Ik heb dan een senseo-apparaat en een koelbox (zo'n electrische frigobox) op de kamer staan, altijd koffie en frisse drankjes binnen handbereik.
Ook doen ze er mijn was, smorgens komt het kamermeisje dit ophalen, en als het goed gaat krijg je deze de dag later terug, of kan ook 2 dagen zijn (hangt een beetje af van het weer).
Het kamermeisje nu...., die drinkt graag een tasje koffie, dus dagelijks ons babbeltje en meestal ook een lekker neuksessie.
ik herinner mij dat ik ze de eerste keer een briefje van 2000 cfa (3 euro) gaf, zonder aanleiding van wat dan ook, en nodigde ze uit om een koffie te drinken, nadien kwam ze vanzelf los, heerlijke momenten mee beleeft, en enkele malen is ze zelfs blijven slapen.
Af en toe stop ik ze een briefje van 10,000 cfa in de hand (15 euro) en altijd zeer blij.
de receptioniste gaf ik de eerste keer een pakje chocolade, en blijkbaar geeft deze geste aan dat je ze wel ziet zitten.
Helaas wou ze niet mee naar de kamer, wel in een ander hotel, zo gezegd zo gedaan, maar het is ook maar bij 1 keer gebleven, daar ze niet wou nzh.

Na een tijdje er hem toch bare ingestoken en op de buik klaar gekomen omdat ze bang was zwanger te worden.
Enkele dagen nadien was ik gaan eten ergens buiten de stad, niet ver van het strand waar de kraampjes staan waar je op je gemak een lekkere vis, scampi's en crevettes kan gaan eten.
lekker biertje erbij en oogkontakt met de kokkin van dienst.
Telefoonnummers uitgewisselt en s'anderndaags een ontmoeting geregeld aan de andere kant van de stad, in een bar/café.
iets gedronken en afspraak om s'avonds bij mij te komen op mijn kamer, een beetje geld toegestopt en s'avonds was ze op tijd om de massage te krijgen die ik haar beloofd had.

ergens wat onwennig vroeg ze of ze haar kleren (slip en BH) mocht aanhouden, ik zei dat het beter was om alles uit te doen, anders zou het doordrenkt kunnen worden met olie, en dat is niet fijn.
Rustig de massage opgebouwd om tenslotte langzaam naar haar bilspleet en vagina te komen, en deze zachtjes te masseren, en jullie begrijpen wel dat dit zelfs een non zou wakker maken.
terug naar de schouders gegaan en ondertussen mij in positie gezet dat ik het er langs achter kon inschuiven. de rest is bijzaak nietwaar.... ;-)

dit was januari 2018.
toen ik terug was in oktober2018, zag ik ze niet direkt aan haar kraampje staan, en begon een praatje met haar buurvrouw. eten besteld, en toen ik goed en wel aan, het eten was, kwam ze daar toegestoken (waarschijnlijk hadden haar andere buurvrouwen haar gebeld om te zeggen dat ik terug was) en zette ze zich neer naast mij, honderden vragen afgevuurd waarom ik haar niet gebeld had en dergelijke.
begon ze in mijn telefoon te snuisteren, alle fotos bekijken tot ik het genoeg vond en zei dat ze te opdringerig werd.
Hiervan was ze niet bepaald happy van maar het was nu eenmaal zo.
deze maal heb ik gepast om nog iets met haar te doen, temeer omdat ik nog bezoekjes ging ontvangen van dames die ik uitgenodigd had om naar Kribi de komen voor enkele dagen, dus mijn schema was druk bezet.

zo zie je maar dat je niet echt persé opzoek moet gaan naar dvp om iets aan de haak te slaan waar je mee kan nzh, beter de lokale dames iets aanbieden, dat is mijn strategie.

Later nog meer nieuws over mijn vakanties daar.

en waarschijnlijk ga ik in februari voor een 2 tal weken terug.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Mmmm .... een droom om enkele weken alleen in Africa te vertoeven ...
Maar als gehuwde man zal het mss wel nooit van komen :(

Ik kijk uit naar meer verhalen en graag met meer erotische details :)

Grts,

D.

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
80
86
Het is inderdaad niet gemakkelijk als je gehuwd bent, om dan op je eentje op vakantie te gaan. Ik was vroeger in dezelfde situatie.
Nu dat ik een kameroenese partner heb, zou ik in princiepe elk jaar enkele weken kunnen gaan mocht het niet zijn dat ik een bezigheid heb die dit niet altijd toelaat.

Stuur mij maar eens een pm, om eens af te spreken, dan zien we of er een mouw aan te passen is...

Bart1969

Snuffelaar
20 dec 2017
17
4
Maar goed, dat je deze verhalen niet op de Gambia recensies zet. Daar zitten een paar tatas die peuken schijten alleen al als ze denken aan nzc in Afrika. Iets met hiv en soas. Kijk daar maar eens. Ik kom ook vaak in Afrika, in Angola. Hier kun je goed terecht met nzc. Wel bef ik eerst het kutje, dan verneem ik vanzelf of het hygienisch is en vertrouwd. Zo zie je maar, 60 jaar alleen maar slecht nieuws over dit continent gaat tussen je oren zitten en geeft vele vooroordelen.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Bart1969 zei:
Wel bef ik eerst het kutje, dan verneem ik vanzelf of het hygienisch is en vertrouwd.

Hygiënisch in de zin van schoon misschien, hygiënisch in de zin van gezond kun je zo uiteraard niet vernemen. Het is je goed recht te doen waar je zin in hebt, maar laten we wel geen onzin verkondigen.

31 aug 2016
1.194
112
@bart 1969
wat een onzin loop jij te verkondigen de statistieken vertellen dat het in afrika een groter risico is om iets op te lopen dan in het veilige noord west europa .
er is nog geen 80% van de hiv besmettingen die toegang hebben tot medicatie .
terwijl hier de medicatie goed te verkrijgen is zelfs op de zwarte markt .

dus kraam geen onzin uit en schrijf recensies waar andere hun voordeel mee kunnen doen .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Grappig dat sommigen denken dat als het fris uitziet en ruikt dat het dan hygienisch is en dus geen ziekten zal geven.
Tja....dream on....
Sommigen willen gewoon hun geweten sussen, doe maar lekker.
Feit is dat je in Kameroen groot risico loopt vanwege hoge aantallen besmettingen en men amper medicatie kan krijgen.
Ontkennen mag, maar hopelijk snappen de meesten hier wel hoe het zit.

31 aug 2016
1.194
112
@Cerato
Het ergste is dat deze ontkenners van dit 40 jarige virus .
Hier in Nederland ook rondneuken terwijl ze daar in Afrika aan een kut hebben gesnuffeld om te weten dat dat wijf geen hiv heeft .

Zulke figuren die dat virus ontkennen zullen zich er ook niet op laten controleren .

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.688
1.099
groenten eten en geen plastiek + een goed terrain en je bent niet vatbaar volgens Baley :cool: :cool: :cool:

Baley :cool: :cool: :cool:

Terug
Naar boven