Kamelia1 - Zele

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heeft er iemand ervaring met deze?
In november zat ze in Gent,en nu blijkbaar in Zele.
Heb haar meermaals proberen te contacteren,zowel in Gent als nu,in Zele,maar is steeds in gesprek.
Weet niet wat ervan te denken :(
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-princess-looking-for-a-prince.htmlHaar telefoonnr is een Duits nummer
Beautiful princess looking for a prince
Gepubliceerd door Kamelia1 (29j) op woensdag, 19 januari - 10:46
my name is camellia for the first time i am in belgium sorry i have a german number
I arrived tonight I didn't have time for a new map you can write to me
I can visit you i love sex i love games
I will make the jelaniati
come true if you call me

+49 163 8314938

Profiel
Geslacht:Vrouw
Geaardheid:Hetero
Nationaliteit:Griekenland
Etniciteit:Oost-Europees
Talen:Nederlands, Duits
Leeftijd:29 jaar
Lengte:170cm
Gewicht:50kg
Haarkleur:Zwart
Kleur ogen:Grijs
Intiem kapsel:Geschoren
Cupmaat:B
Tattoo(s):Ja
Piercing(s):Ja
Roker:Ja
Mogelijkheden
Massage
Body to body Californische massage Erotische massage Hot stone massage Massage Massage met happy end (handmatig) Massage met happy end (oraal) Massage op massagetafel Nuru massage Prostaat massage Sensuele massage Tantra Massage
Voorspel
Anaal vingeren Beffen Beffen met beflapje Pijpen deepthroat Pijpen met condoom Pijpen tot het einde Pijpen zonder condoom Tepelzuigen Tongzoenen Vingeren Zoenen
Intiem
Anaal (Grieks) Dildospelletjes Double penetration Eigen orgasme mogelijk Fisting (gevend) Fisting (ontvangen) Gangbang Goldenshower over mij (plasseks) Goldenshower over u (plasseks) Handmatig orgasme Intiem met condoom Intiem zonder condoom Klaarkomen in mond (CIM) Klaarkomen op borsten / lichaam Klaarkomen op gezicht Meerdere orgasmes Russisch (tussen de borsten) Spaans (tussen de billen)
Fetish
Rimmen (gevend) Rimmen (ontvangen) Rollenspel SM meester(es) hard SM meester(es) soft SM slavin hard SM slavin soft Spanking Squirten Strapon Voetfetish
Andere diensten
Bezoek aan parenclub Buitenseks Cardate Film of foto Trio (M/M/T)
Kamelia1 verwelkomt mensen met een beperking:

Terug
Naar boven