Kaira - Heist o/d Berg ( booischot )

speedrunner

Toogplakker
27 apr 2015
160
121
Vandaag Kaira bezocht in Heist.
Ze is een thaise propere jonge dame met een heel mooi klein en flexibel lichaampje.
Heel vriendelijke ontvangst en je krijgt direct iets voor te drinken.
Ontvangst is in een apart huis , wel niet de rustigste plaats want er komen wel wat auto's voorbij maar je kan redelijk ver de oprit oprijden.
Het is er netjes en de mogelijkheid om een douche te nemen , ze wast zich met je mee na de daad.
Ze vraagt of je eerst nog een massage wil voor het echte begint , eigenlijk niet de moeite want het is plezanter om met dit kleine opdondertje vrijend de tijd vol te maken :cool:
Sex is naar mijn mening echt wel goed , neemt zelf ook initiatief ( wel met condoom spijtig genoeg ) Ik heb af en toe eens afgetoetst of het zonder kon maar helaas , misschien bij meerdere bezoeken endan is het nog een grote "misschien". ( ze pakt de pil niet zei ze )
Tongzoenen doet ze precies wel heel graag want ze ging er vol voor , ook pijpt ze je als je er even uit gaat.
Bij het beffen voelde ik ze schokkend klaarkomen , dat kon ze wel apprecieren dat ze haar graantje kon meepikken , als ze met haar benen voor je open ligt en je ziet haar lekker kutje lichtjes open gespreid is het onmogelijk voor me om daar af te blijven :D
Ze heeft een heel strak kutje voelde ik zo door de condoom door terwijl haar benen bijna in haar nek lagen , ferm zicht zo.

Een heel vriendelijke jonge dame die het wel waard is om een keer te bezoeken ( zeker mocht ze het condoom achterwege laten )
Ik heb voor een uurtje 150€ betaald.
Misschien een twijfelgeval om ze nog eens langs te gaan vanwege het condoom maarja , ik was er wel content van :)

https://www.redlights.be/prive-ontv...graag-bij-mij-prive-in-heist-op-den-berg.html

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry but this forum is for girls who fuck without condom. Moderator please remove this post.
Bareboy

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Is echt een geil grietje...heb er dik spijt van dat ik een topic ben gestart op hookers over haar :mrgreen:
Ik ga er morgen proberen opnieuw langs te gaan...of anders zal het pas iets voor volgende week zijn :(

speedrunner

Toogplakker
27 apr 2015
160
121
Sorry but this forum is for girls who fuck without condom. Moderator please remove this post.
Bareboy

I know all to well this forum is for sharing girls who do it without condom but I decided to venture on it because you never know with thai girls that they might leave it for a little extra.
In her case it was a no. Maybe someone else will have more luck if they do decide to go more then once and she leaves it behind because she is familiar with the individual.

Moderator: als deze thread geen meerwaarde heeft dan mag deze inderdaad verwijderd worden.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry but we all have experience of girls who do not NZC adding another new name to that list is pointless.
Bareboy

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Deze mag inderdaad van het forum verwijderd worden...doet het enkel met condoom.
Je mag centen laten zien of mooie praat verkopen het maakt haar niet uit...doch is het echt een lekker grietje :)

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Dus ik zou zeggen mods verwijder die nutteloze klaag berichten over dat dit hier niet hoort omdat het een nzc forum is

Terug
Naar boven