Jully (Bella) - Den Haag / Amsterdam

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi allemaal,

Ik ben nog steeds niet uit, waar ik deze ervaring mag plaatsen. Eigenlijk hoort dit bij de verhalen rubriek want ik had met deze dame contact gekregen via Grindr en die kwam op een gratis cardate uit. Voor de liefhebbers hier doe je voordeel om via Grindr contact mee te hebben. Ik probeer mijn geile date met haar zo neutraal mogelijk met jullie te delen. Ze is Roemeens, mollig en blank van huidskleur. Tieten zijn lekker en tijdens de date zag ze er minder fraai uit dan op de foto's van kinky. Voor betaalde dates vertelde ze dat ze regelmatig huurt in Amsterdam en soms in Rotterdam is. Ook in den haag als er niemand in haar huis is.

Kinky.nl: The most horny pasive active party enjoy

Grindr profiel naam "on fire"

Laatste 2 pics zijn van haar Grindr Profiel.
doe je voordeel mee ;)

Afgesproken in den haag. Het is zeker geen knappe dame, botergeil en wou door mij volgespotenworden . We hadden een cardate en in Den Haag ken ik daar de plekjes wel. Het was wel ff wachten, maar in de afgesproken straat kwam ze met een fiets aan. Ik herkende haar niet meteen door haar rode haarkleur. Haar foto's zijn bewerkt verschillende pruiken draagt ze voor klanten, maar het is ze wel.

We gingen mijn auto in naar een parkeerplaats aan het park. Het was wel te licht en ze doorbracht de test goed. Onderweg lekker aan pik getrokken me laten pijpen voor een groen stoplicht en op de parkeerplaats gingen we op de achterbank helemaal los. Heerlijke tieten heeft ze en best lenig met haar mollig lijf. 3 standjes gedaan, kutje stond goed open en de stoten werden op haar verzoek harder. Ze tongt lekker en ik merkte dat we een goede klik hadden. Haar pik bleef slap, daar zag je weinig van en ze was die date behoorlijk in de bottom mood. Ze smeekte om volgepompt te worden en de neukgun schoot er behoorlijk diep in haar hongerige neukgrot op los. En ze genoot van mijn nastoten.

Toch een fucking geil Cumgiving cardate mee gehad. Op de terug weg beviel haar gezelschap prima, ze kletst lekker de Engels is matig maar verstaanbaar en durft ook te hulp te vragen als ze een woord zoekt. Verder kwam ze lief en onderdanig over.. Als ze om € gaat vragen dan stopt het voor mij.

Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20230121_173742_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20230121_173742_Samsung Internet.jpg
    635,9 KB · Weergaven: 1.551
  • SmartSelect_20230121_173803_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20230121_173803_Samsung Internet.jpg
    329,7 KB · Weergaven: 1.546
  • SmartSelect_20230121_173820_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20230121_173820_Samsung Internet.jpg
    218,8 KB · Weergaven: 1.536
  • SmartSelect_20230121_172619_Grindr.jpg
    SmartSelect_20230121_172619_Grindr.jpg
    770,3 KB · Weergaven: 1.535
  • SmartSelect_20230121_172636_Grindr.jpg
    SmartSelect_20230121_172636_Grindr.jpg
    583,5 KB · Weergaven: 1.560

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Heb haar ook gedaan via grindr jaartje geleden. Leuk. Weet alleen niet of het hier zou plaatsen aangezien dat niet echt wandelen is ook al is het een wandeldame

Maar houdt ervan gerimd te worden en diep geneukt

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Vervolg gaat nog wel komen deze maand
Maar zoals je zegt op de fotos ziet ze er veel beter en beter gevormd uit dus hoef ook niet te vaak van mij zou er geen geld voor neerleggen

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ergens heb je wel gelijk Bern. Daten via grindr voor noppes geeft een vertekend beeld en dit soort ervaringen temper ik mijn enthousiasme. We zijn het eens met haar uiterlijk en ik sta er hetzelfde in. Als ze me een bericht via grindr stuurt voor nog zo'n lekkere date prima maar als er voor mag betalen dan ga ik zeker naar andere trans.

Ik ben dan wel benieuwd of er leden zijn die voor haar een betaalde date hebben. Hoe ze als sekswerker eruit ziet en hoe ze dan is voor klanten. En uiteraard gun ik iedere transliefhebber om met haar via Grindr te daten.

Cumgiver

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Vraagje over Grindr.
Ik zit er ook op, maar helaas nog niets kunnen scoren.
Maar zijn jullie betalend lid op Grindr, want daar zie ik wel mooie 'dames' tussen zitten.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Goede vraag underkoffer.
Ik niet en ik denk dat je voor de extra's enkel meer filter mogelijkheden krijgt op tribes, je gebied verder kan uitbreiden en geen shit binnen krijgt.

Met Explore ken je meer zien. Vind het erg veel geld wat ze vragen met de profielen die ik interessant vind en daar in minderheid is vind ik het niet waard.

Mjuan84

Toogplakker
11 aug 2022
26
5
Interessant,
heb geprobeerd haar te zoeken op Grindr, maar kan haar niet vinden. En blijkbaar kun je er ook niet op naam zoeken, alleen omgeving van locatie die je opgeef. Heb het in verschillende locaties in Den Haag gezet, maar dan komt ze niet te voorschijn

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Mjuan84 Ze zal haar Grindr ook niet 24/7 aan hebben staan. Heb je de travel optie, van Grindr wel eens geprobeerd?

@underkoffer van mij krijgt Grindr geen rooie eurocent.

Tip voor @Cumgiver Zelf gebruik ik wel eens een app, die je lokatie "spooft". Je bent dan als het ware ergens anders en dat is handig om de beperkte travel optie te omzeilen.

Terug
Naar boven