Julie Zutendaal

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
https://www.redlights.be/prive-ontv...julie-22-cm-de-meester-van-je-verlangens.html
Voor de liefhebbers van een dominante geile shemale is deze Julie echt aan te raden. Je wordt niet bedrogen door deze mooie trans, de foto's zijn een beetje bijgewerkt, maar in het algemeen zijn ze 90% waarheidstetrouw. Een normale date is €200 voor een uur, wil je zonder dan komt er 50 bij. Heb al verschillende geile dates gehad met deze schoonheid en ik kom altijd tevreden buiten. Ik ben zelf graag onderdanig, en dat zal ik geweten hebben, ze weet me als geen ander te bespelen en me als haar geile sletje te misbruiken. Geile natte tongzoen bij het binnenkomen, dan mag ik haar tieten zuigen om me dan naar beneden naar haar harde pik te duwen. Haar geile pik wordt altijd keihard, en ik mag die dan lekker diep pijpen, tot kokhalzen toe, ze neukt me graat in mijn keeltje. Spanking vind ze ook heerlijk, en ik krijg er steeds meer dan voldoende. Haar lekkere kontje mag ik ook niet vergeten, en dan mag ik op z'n hondjes voor haar op het bed gaan zitten en neukt ze me een, soms twee uur lang ongenadig hard diep en geil in mijn wijd open gaatje. Aan het einde van ons spel mag ik dan haar hete geile sperma in mijn mondje gedeponeerd krijgen, meestal een ferme kwak lekker zoet sperma.
Niet goedkoop, maar je komt niet bedrogen buiten zoals bij zoveel andere shemales. Echte aanrader, en ik krijg er maar niet genoeg van.

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Dan heb ik toch een heel andere ervaring bij haar, mocht amper haar pik vastpakken en ze neukte totaal niet zonder condoom, dus ik twijfel heel erg aan deze beoordelingen.

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
Dan heb ik toch een heel andere ervaring bij haar, mocht amper haar pik vastpakken en ze neukte totaal niet zonder condoom, dus ik twijfel heel erg aan deze beoordelingen.
Ben je zeker dat we het over dezelfde Julie hebben? Ik heb enkel super goede ervaringen met haar.

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Heel zeker, tenzij er in Zutendaal nog een andere Julie bestaat die als 2 druppels water op deze gelijkt.

Jan hammer

Snuffelaar
2 apr 2023
16
2
Julie neukt mij altijd meerdere uren bare een echte machine en als ze komt kreunt ze zacht en spuit mijn dan helemaal vol een topdate

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
Julie neukt mij altijd meerdere uren bare een echte machine en als ze komt kreunt ze zacht en spuit mijn dan helemaal vol een topdate
Inderdaad Jan, laatst hebben we een date van 3 uur afgesloten, eerst in m'n kontje en als afsluiter nog eens in mijn mondje. Ik ga altijd tevreden en voldaan naar huis als ik bij Julie geweest ben.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
krijgen jullie hier dan een vergoeding voor?
Anders kunnen jullie je toch ook gratis laten volpompen door collega's hier op het forum (al dan niet met pruik op)

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
Dat kan in andere forums, hier enkel comments over Jiulie dacht ik toch.
En tja... ik hou van de no nonsens, geen strings attached enkel lekkere geile hete sex en die krijg ik bij Julie.
Hoef geen relatie of moeilijke verhouding, gewoon lekkere hoerige geile sex, ik betaal en voorbij.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
krijgen jullie hier dan een vergoeding voor?
Anders kunnen jullie je toch ook gratis laten volpompen door collega's hier op het forum (al dan niet met pruik op)
Pastore jij lurkende geile rukker. Je moet dringend geneukt worden in je kont blijkbaar... Zo geilen op dit forum

Terug
Naar boven