Via Whatsapp geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn. Ik heb op de Duitse site al begrepen dat onze hobby wordt aangeboden. Mijn wens is anaal zonder obstakels en dat is geen probleem. 70 euro voor een normale date, 30 euro voor anaal en 20 euro zonder condoom. Meteen afgesproken en er naar toe gereden. Het is echt makkelijk te bereiken en het ligt bijna aan de A61. Ik moet even zoeken maar uiteindelijk gevonden waar JULIA zit. Aangebeld en na enige tijd wordt de deur opengedaan. Optiek valt ietsjes tegen in vergelijk met de foto maar haar lichaam is heel slank en glad. Lopend naar de kamer kijk ik naar haar kontje en ik vraag me af of mijn pik daarin gaat passen. Uitgekleed en op bed gaan liggen. De service is matig soms zelfs brutaal. JULIA heeft de leiding en ik moet precies doen wat zij zegt. Er komt een pijpbeurt en ik geef aan dat ik anaal wil. JULIA draait zich om en mijn pik wordt in gewreven met gel. Haar hand begeleidt mijn pik naar haar kontje en naar enige tijd zit mijn pik in haar kontje. Het is super straks. Ik vraag of ik mag kijken omdat anaal in mijn thuissituatie niet bespreekbaar is en ik dat ontzettend geil vindt. Het antwoord is nee. Deze truck heb ik vaker meegemaakt. met mijn hand voel ik waar mijn penis zit en deze blijkt gewoon in haar kutje te zitten. Ik heb mijn penis eruit gehaald en aangegeven voor anaal te komen. Er wordt een nieuwe poging gedaan en na controle zit mijn penis uiteindelijk in haar kontje. Ik wil daar altijd dan zolang mogelijk in blijven zitten en genieten van het feit dat ik een hoertje in haar kontje neuk. Het kost me ook ontzettend veel energie om niet meteen een hele landing in haar kontje te spuiten. JULIA vindt het ook vervelend dat ik hardop praat en benoem da tik haar anaal aan het neuken ben. In de spiegel zit hoe ik haar aan het neuken ben en het is toch super om te zien dat deze oude heer deze heerlijke jonge hoer aan het neuken is. Opeens is haar geduld op en ik moet haar "ficken." Voordat ik het weet is mijn penis uit haar kontje gehaald en zij gaat zo zitten dat ik haar geile kut zie. Ik denk ga maar niet moeilijk doen en ik heb haar vervolgens een volle lading in haar kutje gespoten. Ik was er ook meteen klaar mee. Ik heb me snel aangekleed en ben weggegaan. Was eenmalig en nu op zoek naar een andere hoer die anaal doet want dat is toch mijn ding.