Julia (vh Larisa) - Rotterdam (vh Maastricht, Arnhem) OPLICHTING

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Ik zie dat je bij kink.nl dat je ook recenties kan zien van de vrouwen. Dus je ben bv aan het kijken naar de dames dan staat er bij somige vrouwen een *sterretje rechtsboven en als je daar op klik zie je de positieve of negatieve recentie staan. Daar kwam ik zelf net achter of het nieuw is of ik loop achter :D weet ik dus niet. :D

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Cumgiver zei:
Heb net een bericht naar de moderator gestuurd om 2 onderwerpen samen te voegen, dmv van het uitroepteken.

Dank voor de melding. Hier zijn wij blij mee.

Mvg Moderatorteam

janoost

Toogplakker
22 feb 2021
32
11
Dame vooruit betaald omdat een medewandelaar positieve ervaring had (door flink extra te betalen)
Helaas dame niet oprecht, geen afspraak.

Dame moet echt ontweken worden.

hogarlarda

Snuffelaar
23 sep 2021
11
3
Ik had hier gek genoeg wel een positieve ervaring aan iver gehouden. Toch vreemd na het lezen van al die negatieve ervaringen.

Ik had via Wapp duidelijk een prijs afgesproken (120 euro voor 45 min) en bij binnenkomst was ze toch wel wat verlegen maar was ze wel vrolijk. Ze was het echter niet eens met de prijs (dus dat je met haar pooier afspreekt is wss wel waar) maar nadat ik het gesprek had laten zien met de afspraken ging ze wel akkoord.

Ze wilde me eerst een massage geven, was ongeveer 15 min, en was zoals eerder gezegd niet slecht maar ook niet uitstekend. Ze is vrij mager maar heeft wel goede tieten. Is wel de dame op de foto's. Daarna ging het over op pijpen maar dat was inderdaad oppervlakkig, na een minuut wilde ze al neuken en je raad het al - missionary. Dit was uiteindelijk niet slecht, ze had wel een nat strak kutje en ik kon gewoon in haar klaarkomen. Volgens mij genoot ze er zelf wel van want ze wilde ook zoenen.

Helaas bij een tweede bezoek (althans geprobeerd) een negatieve ervaring. Ze ontving dit keer in DH ipv Rdam. Ging naar de straat waar ze zat en was precies op tijd. Moest even van haar wachten zei ze via wapp. 30 minuten later nog steeds niks gehoord dus ik ben gewoon weggegaan. Na 1,5-2 uur tijd krijg ik een berichtje dat ik nu mag komen. Ik zei ja bekijk het even je laat me uren wachten en verwacht dan dat ik er nog sta. Snap niet hoe die twee ervaringen zo erg verschillen. Overigens zie ik haar niet meer op kinky staan tenzij ze een andere naam gebruikt.

Terug
Naar boven