Joy - Kampenhout

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Man man, ik dacht dat ik door een prijslijst van kleine gezinswagens aan het scrollen was !! :lol:

Welke pooier/loverboy heeft dat kind hare kop zotgedraaid ? ;)

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Nzc staat niet in die prijslijst maar daar vraagt ze 750 (!) voor via whatsapp :lol:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ja tis een mooi geil meisje maar zoals Rumba aangeeft: aantrekkelijke Audi carrosserie tot je de optie lijst en prijzen ziet en dan moet nadenken welke nier je gaat verkopen om dit te betalen :lol:
Ter plekke afbieden, benieuwd hoe dat gaat eindigen bij deze dame maar ik kijk uit naar het kleurrijke verslag :cool:

Keesbare

Toogplakker
20 jul 2020
214
102
Ze lijkt op een dame die zat in de doublet 8 k4, 2 weken geleden. Heb haar 4x geneukt maar wel met condoom. Erg mooie dame met lang krullend haar. Prijs was €35,-

A

Anonymous

Guest
Jaa, deze heeft het ook hoog in de bol gekregen. Denkt dat ze de enige mooie vrouw op aarde is..hahahaha.

De prijzen en service zijn zo ver van elkaar verwijderd als maar zijn kan. Voor alles, maar dan ook echt alles bijbetalen. Ze ziet je echt als een wandelende pinautomaat. Zag haar donkere vriendje naar buiten lopen...we weten allen waar het geld naar toe gaat.

Blij dat ik rechtsomkeert heb gemaakt.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@DaveA zie ook deze thread over deze meid: xxx
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen van de topics.

Véél te duur!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven