Jouw beste baregangbang ervaring tot nu toe?

A

Anonymous

Guest
Omdat er laatste tijd zoveel bare gangbangs worden gehouden in Nederland, en België ben ik erg benieuwd naar jouw geilste bare gangbang ervaring tot nu toe.

Welke dame scoort hierbij het beste, en welke dame minder? welke dame zou jij andere bangers aanraden? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. zelf heb ik momenteel alleen nog maar safe gangbangs gedaan, en die teller staat inmiddels al boven de 70.

Last but not least, met welke dame die nog geen bare gangbang heeft gedaan, zou je wel eens een bare gangbang willen ervaren? Persoonlijk zou ik dat wel willen ervaren met Cascharel & Karo.

A

Anonymous

Guest
Heb een paar bare GB meegemaakt ...
Mijn voorkeur ga uit naar jonge exotische dames.

Ebony latina asian Arabische

Mijn toppertjes zijn..

Adel /shury ebony
Jill blondje
Chica Marokkaanse
Jaylyn thais
Misty ebony
Oscara ebony
Anna ebony

Maar dan ben ik er al 1 hoop vergeten waar ik me ook Super heb vermaakt

Het beste vermaak ik me als er 2 dames zijn om te spelen

De beste feestjes beleef ik in het Antwerpse
Op 1 paar uitzonderingen..

Het is niet alleen dat het aan de dame ligt of 1 gangbang geslaagt is maar ook de andere bangers en de entourage

Wie ik graag wil tegenkomen op 1 GB

Mercedes ebony uit Capelle
Nicky uit Breda
Deze dames zijn op het moment van het radar.

Mayabel uit Antwerpen

A

Anonymous

Guest
Mijn voorkeur gaat idd ook uit naar arabisch Marokkaanse dames in Nederland. Echter zijn die er niet zoveel momenteel.

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Voor mij staat Dana aan de top; zij is van Caribische afkomst en deed tot een jaar of twee geleden gangbangs in Antwerpen, maar is er nu mee gestopt.
Zowel qua lichaam als qua beleving kwam Adel, door Cr Adriano hierboven vermeld het dichtst in de buurt.

Daarnaast heb ik goeie herinneringen aan Jamey, een Nederlandse, iets oudere maar ongelooflijk geile dame die haar gangbangs ook in Antwerpen deed, een jaar of vijf geleden schat ik.

Ook één keertje een gangbang meegemaakt met Chloe van MoreFun, en dat was ook niet mis, maar ik prefereerde haar één-op-één. En latina Mariska was ook niet slecht.

In de categorie veelbelovend: de Thaise Jaylin, en misschien Liana als ze wat meer ervaring op doet. Twee ongelooflijk mooie meiden.

Een dame die ik tot nu steeds heb gemist in gangbang is Julie Skyhigh, die ik wel eens prive heb bezocht toen ze nog tippelde in Brussel. Ben ik zeer benieuwd naar.

En de Antwerpse Roxy, die bij mijn weten (nog) geen gang bangs doet, lijkt mij helemaal het geschikte type hiervoor.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Niemand heeft het hier over de nieuwe Jill. Ze was toch zo'n topper?

En blondie van gangbangstarz die vaak in Antwerpen was en later ook in Noord Holland. Nobody?

A

Anonymous

Guest
Klopt Jill is het blonde toppertje heb het verandert was tikfoutje ..
Staat samen met. Adel op 1..

Jill is totaal niet de vrouw die ik na kijk op straat ..
Maar haar geilheid heeft mij getroffen...

Blondie heb ik geen ervaring mee dit omdat het mijn smaak niet is ...
Heb mandy van GBstars getroffen is een lieve meid die goed meedoet maar mijn ding was het niet

Terug
Naar boven