Jonie - Oost-Vlaanderen

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Vreemd. Wanneer je op Redlights zoekt op leeftijd en Intiem zonder, staat dit profiel helemaal achteraan. Dit wil zeggen dat dit het oudste profiel is op Redlights, gekoppeld aan dat mailadres. Ik ben er 100% zeker van dat er nooit een "Jonie" heeft geadverteerd of een meid die op deze van de foto's lijkt. Ze ziet er best lekker uit, dus dat onthou je. Het gaat dus om een oude bestaande account waar de naam van veranderd is.
En mits er geen telefoonnummer bijstaat en er enkel gemaild kan worden bestaat de kans op fake.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
De ad. is inderdaad recent, maar het profiel is al oud. Een adv. kan je vernieuwen en omhoog duwen, het profiel dat er aan gekoppeld is blijft in principe altijd op dezelfde plaats staan als er niets wordt veranderd. Hoe meer het onderaan zit, zoals hier, hoe ouder. M'n kan een profiel wel van naam veranderen. "Jonie" ziet er ook een pak jonger uit dan 26. Volgens mij klopt hier iets niet.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Voordat ik met deze Joni op kamer zou gaan, toch maar even haar identiteitskaart vragen. Ziet er inderdaad heel jong uit.

bart1077

Toogplakker
10 aug 2015
59
5
Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn berichtje.

Ik denk dat het een fake profiel is...

carlit

Toogplakker
18 nov 2016
52
14
Ik denk het ook. Heb gisteren mail gestuurd en nog steeds geen antwoord gekregen. Jammer want leek me wel geil om die eens een uur te boeken.

Terug
Naar boven