Jonge poetsvrouw

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Waar ik momenteel enkele dagen werk kwam ik al enkel keren een jong stevige meid tegen die er werkte als poestvrouw
Eerst gewoon dag zeggen volgende passage babbel over werk en zag dat ze een geile blik in haar ogen had maar ze is ni echt miin type
Onder de middag waren we alleen in het gebouw op een soort campus
ik had niet verwacht dat er iemand aanwezig zou zijn en toen ik het poestlokaal binnenging was ze aan het vingeren.. en betrapte haar ik
Beide dus geschrokken en ik zei sorry
Ze zei dat ze het nodig had.. en ze wou ook een wip.. maar ik was aan het werk en ze was ni echt mijn type dus zei ik oh ben aan hrt werk..
Toen stelde ze een pijpke voor en zeg nu wie wie wil dat nu ni.. pijpen was ni slecht maar ze mist ervaring.. en was het ook precies vlug beu.. stopte draaide haar kont naar me toe en liet haar broek zakken zodat ik mijn piet in haar natte doos kon schuiven..
Niet veel later de kinderkamer gewit..
Beide broek omhoog en dan maar verder werken :)
Ik ben er morgen ook nog dus wie weet..

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Haha ja maar wel geil en verleidelijk.
Hadden ooit een leuke tweeling als inval poets bij mijn werk. Echt een verademing twee lekkere jonge meiden ipv de vaste oude dames.
Toen maakten mensen expres hun bureau vies zodat die meiden lekker voorover moesten bukken en flink schuren cq schudden met billen en tieten. Maar meer dan kijken deden we niet haha

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik heb ook ooit zo'n geile schoonmaakster op het werk gehad. Ik was nog heel jong en werkte toen bij een garage op de werkplaatsreceptie. De receptie was een soort van "aquarium" in de werkplaats met rondom ruiten en bij zo'n glazen wand stond ook het bureau waar ik de administratie deed. We hadden een zeer aantrekkelijke en nogal wulpse jongedame die een paar maal per week kwam poetsen en ze werkte altijd gewoon in haar eigen kleding. Ze droeg heel graag korte rokjes en ik had het idee dat ze wel geilde op upskirt situaties. Als ze de ramen ging lappen zorgde ik altijd dat ik aan mijn bureau bij het raam zat. Ze stond dan op een trapje en ik had vrij zicht op haar tangaslipje;) En dat wist ze maar al te goed, want ze deed altijd opzettelijk erg lang over het bovenste gedeelte van de ramen:ROFLMAO: Zag er heerlijk uit, maar helaas was ik toen nog te verlegen om tot actie over te gaan🙄

korsa

Snuffelaar
25 okt 2017
9
10
Lang geleden op het werk kwamen 1x per week altijd 2 schoonmaaksters. Beide jonge dames van begin 20, paar jaar jonger dan ik. Dames waren altijd uitermate flirterig en aantallen keren dat ik uitgebreid de gelegenheid kreeg om een stringetje te bewonderen, of een mooie inkijk in het Décolleté kreeg waren ontelbaar. Op een gegeven moment helaas ander schoonmaakbedrijf dus helaas waren de dames weg. 2 Jaar later via sexjobs een afspraak gemaakt met een leuke jonge dame (alleen foto's van lichaam gezien). Kom ik aan de deur, doet er een jonge dame open (haren los, opgemaakt, sexy lingerie, hoge hakken) die me ergens bekend voorkwam, maar kon niet plaatsen waar ik haar eerder gezien had. De dame zelf reageerde ook niet alsof ze me kende en verwelkomde me verder hartelijk met een zoen op de mond en een sensuele omhelzing. Na de zakelijke afhandeling , verplaatst naar de slaapkamer en samen op bed heerlijk begonnen met elkaar strelen en zoenen. Vervolgd door een pijpbeurt waar ze me in haar mondje liet klaarkomen. Ze wilde daarna graag gelikt worden, wat mij de tijd gaf om gereed te staan voor een tweede ronde. Na een heel tijd haar gelikt te hebben vond ze het tijd om te neuken. Terwijl ik me pik bij haar naar binnen schuif, kijkt ze me ineens indringend aan en zegt ze, ik ken jou, jij werkte bij het bedrijf waar ik samen met me vriendin deed schoonmaken. Direct viel bij mij ook het kwartje, en vertelde ik haar dat ik er destijds altijd al van droomde om met haar te neuken. Vanaf dat moment liet ze zich helemaal gaan en heb ik heerlijke sex met haar gehad en haar in verschillende standjes geneukt. Na afloop nog even samen gelachen en afscheid van elkaar genomen.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
8 jaar geleden heb ik ook op mijn werk een poetsvrouw versierd , die werkvloer was eigenlijk het ideale , want het was een hotel ..dus een vrije kamer induiken met een geschikt bed was nooit een probleem .. en hebben onze ""loper-badges "" meer voor dat doel gebruikt dan het onderhoud en schoonmaak ... uiteindelijk nu 8 jaar verder woont zij al 7 jaar bij mij , want heb haar ingeruild voor mijn ex , zodat ik nu ook mijn eigen gratis poetsvrouw in huis heb , en die ik elke dag haar smeerbeurt kan geven ... dus een neukbeurt op een werkplek geeft niet altijd problemen :) .... je moet gewoon je kansen berekenen . Lol !

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
444
189
Lang geleden op het werk kwamen 1x per week altijd 2 schoonmaaksters. Beide jonge dames van begin 20, paar jaar jonger dan ik. Dames waren altijd uitermate flirterig en aantallen keren dat ik uitgebreid de gelegenheid kreeg om een stringetje te bewonderen, of een mooie inkijk in het Décolleté kreeg waren ontelbaar. Op een gegeven moment helaas ander schoonmaakbedrijf dus helaas waren de dames weg. 2 Jaar later via sexjobs een afspraak gemaakt met een leuke jonge dame (alleen foto's van lichaam gezien). Kom ik aan de deur, doet er een jonge dame open (haren los, opgemaakt, sexy lingerie, hoge hakken) die me ergens bekend voorkwam, maar kon niet plaatsen waar ik haar eerder gezien had. De dame zelf reageerde ook niet alsof ze me kende en verwelkomde me verder hartelijk met een zoen op de mond en een sensuele omhelzing. Na de zakelijke afhandeling , verplaatst naar de slaapkamer en samen op bed heerlijk begonnen met elkaar strelen en zoenen. Vervolgd door een pijpbeurt waar ze me in haar mondje liet klaarkomen. Ze wilde daarna graag gelikt worden, wat mij de tijd gaf om gereed te staan voor een tweede ronde. Na een heel tijd haar gelikt te hebben vond ze het tijd om te neuken. Terwijl ik me pik bij haar naar binnen schuif, kijkt ze me ineens indringend aan en zegt ze, ik ken jou, jij werkte bij het bedrijf waar ik samen met me vriendin deed schoonmaken. Direct viel bij mij ook het kwartje, en vertelde ik haar dat ik er destijds altijd al van droomde om met haar te neuken. Vanaf dat moment liet ze zich helemaal gaan en heb ik heerlijke sex met haar gehad en haar in verschillende standjes geneukt. Na afloop nog even samen gelachen en afscheid van elkaar genomen.
Linkje van der advertentie

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Lang geleden de poetsvrouw (jonge meid) op mn werk geneukt. Ik heb daar mega veel geluk gehad of het was uitgekomen. Sindsdien nooit meer gedaan, de schad edie ik kon oplopen was me het risico niet waard.

Terug
Naar boven