Jonge of oude Maaslander?

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Wat vinden we van dit stukje Maaslander?
Wat mij betreft is de Oude Maaslander best nog wel smaakvol of geven we de voorkeur aan de Jonge Maaslander?

Maasland.jpg

Bijlagen

• 32966_Bridget10.jpg
    32966_Bridget10.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 635

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Hmm, moeilijk kiezen. Denk dat ik ouderwets zoals op de markt een stukje even wil proeven voor ik kan kiezen. Zien er allebei erg smakelijk uit.....

Hooked

A

Anonymous

Guest
@Baredevil

De als jonge aangetoonde dame lijkt mij toch al wat pittig te zijn dus niet meer zo jong.

De als ouder aangetoonde dame schijnt mij ietsje roomachtiger te zijn.

Dus kunnen zij wel ook gelijk oud zijn.

Verschilt de smaak van iedere kan dus ook wat dat gelijk oud kan zijn pittig of roomachtig lekker zijn.

Dus bedankt! ;)

A

Anonymous

Guest
Niet kieskeurig in elk geval. Als ze zelfs met zoiets als André Hazes jr in bed duikt.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Beide zijn zeer smakelijk .

de jonge versie komt op mij over als een student en dat als jij als student haar in die tijd zou kennen en je met haar in de donkere koude ochtend uurtjes de kroeg al lachend verlaat waneer die sluit , je op zich zou kunnen belanden in een portiek of een steegje . en je daar spontaan , spannend , wild en geil samen op elkaar uitleeft . waarnaar je door het donker met haar mee loopt naar haar studenten appartement om haar netjes als een heer veilig terug te brengen , en zij je tot je verrassing vastgrijpt en al giechelend terwijl ze gebaart dat je stil moet zijn vanwege haar huisgenootjes terwijl je enigzinds aan haar verbaasd probeert te vragen waarom ze je met haar mee trekt . mee naar binnen en de trap op trekt voor nog een spontane wilde ronde van lust en geilheid .

De meer belegen versie komt op mij over als , de milf buurvrouw waarmee je als jong student broekie in een in een appartement complex woont .
en je als jong student broekie mischien een praktische vak opleiding doet , en je handig met je handjes en gereedschap bent . ( opleiding klussesman ) en dat daarvoor de verhuurder van jou appartament aan jou heeft gevraagt , of bij kleine mankementen bij je buren jij mogenlijk zo kunnen helpen . en je achteraf mankementen en klussen aan het kantoor van de verhuurder kunt melden en de bonnetjes doorsturen . en dat zij mogenlijk toevalig wel heel vaak het ene na het andere mankementje in haar appartement heeft . een soort onuitgesproken fwb situatie tussen jullie twee waarover jij op die leeftijd waarschijnlijk enigzinds confused bent . maar je bent de indoor klussejes man , je hebt een verandwoording naar de andere bewoners , en dus ook haar . en zelfs al vind je jezelf in situaties waarover jij ubberhoud dan nog nooit hebt nagedacht of zelfs gefantaseert , het is mischien niet zo slecht , en je vind het ook elke keer spannend waneer zij jou bij haar roept , en stiekem hoop je elke keer weer dat je naast werken aan een reparatie , je ook aan haar mag werken . een soort van onuitgesproken geheime fwb relatie die waarschijnlijk ooit is begonnen met een lekkende kraan , of een afoer onder in haar aanrecht kastje dat gerepareert moest worden .

Terug
Naar boven