(jonge) nymph

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Waar kan ik terecht voor een (liefst jonge) maar vooral leuke dame die lekker geil is van zichzelf (of die illusie goed geeft), die lekker meedoet en graag tongt, gewoon omdat ze ervan geniet? Uiteraard moet er een leuke klik zijn met de dame maar dat zit meestal wel goed.

Een dergelijk gevoel kreeg ik slechts bij enkele dames, bv Luna (Den Bosch) en recentelijker bij Adelina... de meesten van jullie weten dan vast wel wat ik bedoel. Helaas ontvangen beiden niet meer (good for them!)... maar minder voor ons ;o).

Waar zitten de huidige pareltjes...?? (bij voorkeur regio Rdam) maar voor een echt pareltje kijk ik niet naar een paar km of eurie meer of minder. Kwaliteit is voor mij het belangrijkst!

Lily en Sonja uit Rdam wil ik graag ontmoeten echter beiden momenteel in het buitenland....

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
jeepiej zei:
Luna was zeker buiten categorie, maar heb je haar ook bare kunnen neuken?

Ik kende Luna al van haar begin tijd dat ze nog in hotels ontving en had een hele goede klik met haar. Na enige bezoekjes en tijdens een ultra geile opwelling na het drinken van een wijntje samen schoof hij er inderdaad een keer zonder in en kwam er daarna geen condoom meer aan te pas. Topklasse die vrouw!

Ik ben dus op zoek naar dames met liefst een vergelijkbare inzet en geilheid...

Terug
Naar boven