Jong meisje / vrouw anaal neuken

A

Anonymous

Guest
Idem, een pb en we proberen wat af te spreken. Een jonge meid volspuiten laat ik niet lopen!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Geile Man zei:
Ruim 7 maanden en vele 'geïnteresseerden' later nog niemand van hier gezien maar misschien dat deze onlangs gemaakte foto's daar verandering in brengt:

Ja ik ben geïnteresseerd maar het ontbreekt mij helaas aan geld daarom nog niet gereageerd. Mocht ik het geld er een keer voor hebben dan zal ik zeker reageren. Binnenkort hopelijk weer een aantal uur aan het werk om ritme op te bouwen en dan hou ik hopelijk wat geld over voor mijn hobby. Heb dit jaar pas 1x bare kunnen neuken en 1 pijpen met slik date en dat laatste kwam financieel eigenlijk niet een uit.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik had contact via kik met Geile Man maar zijn kik account is opeens buiten werking.
Althans die melding kreeg ik via kik.

Zal wel weer niks worden dusssss

Greetz, Handy

A

Anonymous

Guest
Heb vandaag sinds 38 dagen een nieuwe KIK. Had op 19 augustus 2017 de dame gepost. Toen veel geïnteresseerden die daarna niets meer lieten horen behalve als ze even geil waren of ik nieuwe foto's van haar voor ze had en daarna weer niets. Daarna mijn kik verwijderd omdat ik er vanuit ging dat er niemand geïnteresseerd was wat verder ook prima is want ik ben ook niet in elke dame geïnteresseerd om mijn geld aan uit te geven.

Mijn excuses aan Handycarp (en overigen die mij nog bericht hebben op mijn oude kik) dat ik niet meer via kik bereikbaar was maar misschien de tip voor een ieder dat je mij ook gewoon een mailtje of een privébericht kan sturen.

Daarnaast kan zowel de dame als ikzelf ook niet 24/7 afspreken aangezien we beiden ook nog een privéleven hebben dus of afspreken gaat lukken hangt ook daarvan af.

Ikzelf hoop dat er toch nog een paar leuke en geile trio dates zullen komen!

A

Anonymous

Guest
Ik kan bevestigen dat ik vriendelijk antwoord heb gekregen van geile man. Zeer correct en beleefd.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ok Geile Man,

No hard feelings uiteraard!
Blij dat je ff reageert in ieder geval.

Ik heb nog steeds interesse in ieder geval!

Greetz, Handy

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Interessant topic, zie het nu voor het eerst :)
In welke regio is dit allemaal te beleven, ook ik werk overdag en heb daarnaast een druk leven.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kan je misschien ook iets over de meid/dame in kwestie vertellen ?
Zullen geïntresseerden ook wel willen weten denk ik.

A

Anonymous

Guest
Geïnteresseerden kunnen mij een PB sturen voor meer informatie.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik zoek een jonge vrouw, maximum 25 (ok, als er iemand 1 kent van 26 , ook goed) die er goed uitziet (nuja, dat is subjectief uiteraard), slank/sportief is en die geen neen zegt tegen nzc, anaal, met interne donatie. Liefst (grote) omgeving Gent. Ik heb al wel een paar contacten gehad, vaak buitenlandse en bleek uiteindelijk dat ze op alles ja zeggen, tot je er bent. En ik ben dat wat beu.

Terug
Naar boven