Jong meisje / vrouw anaal neuken

Voormalig lid 2740

Toogplakker
14 mrt 2016
59
1
wie weet er een jong grietje 20 of vrouw tot 35 die zich gewillig in het kontje laat neuken ,en slikt.
die er zelf een beetje van geniet en niet voor alles extra euro's vraagt ik weet dat ze er zijn.
maar ze zijn zeldzaam ,meesal staat het niet in hun advertentie dat ze zich anaal laten palen.
en zeker niet als het bare is ,wie weet er zo'n meisje dat zich in het kontje laat neuken,en er zelf van geniet ?
niet iedereen vraagt 200 euro hoor,
wie weet zo een geil huis en gebruik sletje ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zo, en zit je je nou zelf af te rukken op je eigen tekst....pffff dit kan je toch ook op een normale manier formuleren :shock: ;)

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
In dit geval gewoon een advertentie zetten. Dan merk je wel hoeveel vrouwen daar zin in hebben.

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Stael zei:
In dit geval gewoon een advertentie zetten. Dan merk je wel hoeveel vrouwen daar zin in hebben.

Schrijf in je advertentie " zoek vrouw die zich anaal laat palen". Gij gaat veel reakties ontvangen!!!!!!

A

Anonymous

Guest
Poesjeslover zei:
Ik ken er 1 en da ga ik niet delen.nl

Zwijg dan gewoon en hou het voor jezelf in plaats van ergernis op te wekken en polemieken te starten!

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
beezie zei:
Poesjeslover zei:

Zwijg dan gewoon en hou het voor jezelf in plaats van ergernis op te wekken en polemieken te starten!

De reden waarom ik hier niet veel meer schrijf is dat ik een antal ervaringen niet meer wil delen met een deel van de paljassen die hier allerlei zever schrijven. Het spijt mij dan voor diegenen die het goed bedoelen. Via PB wil ik wel info geven over dames uit de Limburgen.... Maar niet aan pippo's. Voor ik info geef kijk ik na over wie dat gaat.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Donaat zei:
beezie zei:
Poesjeslover zei:

De reden waarom ik hier niet veel meer schrijf is dat ik een antal ervaringen niet meer wil delen met een deel van de paljassen die hier allerlei zever schrijven. Het spijt mij dan voor diegenen die het goed bedoelen. Via PB wil ik wel info geven over dames uit de Limburgen.... Maar niet aan pippo's. Voor ik info geef kijk ik na over wie dat gaat.

Aan mij wordt ook regelmatig via pb wat gevraagd, ik kijk dan eerst hoeveel die persoon heeft bij gedragen aan dit forum en hoe lang ie al lid is.
Heel vaak al meer dan een half jaar lid en nauwelijks tot geen berichten nou die krijg van mij dan geen verdere info.

A

Anonymous

Guest
De discussie hierboven had vermeden kunnen worden.... dit brengt niks wezenlijk bij aan het onderwerp of de vraag die werd gesteld.

Ik heb er geen probleem mee dat mensen dingen of interessante contacten voor zichzelf houden of beperkt delen.... maar hou het dan ook discreet en kom hier niet vertellen dat je iemand kent, maar het toch niet gaat zeggen.... Dat is het niveau van een 6 jarige : "ik weet het, maar ik zeg het jou toch lekker niet..."

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Is hier normaal.Heb hier met 2 helden dit ook al voorgehad.Ze kennen iemand maar dan delen met andere nee nee.Zoek het zelf uit zeggen ze dan.
En dan begingen ze je arrogant te noemen,opmerkingen over je provincie of als ze geen argument meer hebben : is het bleit,bleit.
Daarom post ik ook nauwelijks nog iets.

Succes met de zoektocht.

A

Anonymous

Guest
En zo sterft dit forum uit na een tijdje......
Jammer dit.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je tussen alle onzin door leest, en er geen aanstoot aan neemt is er nog zat info die er toe doet.
De grootste oproer kraaiers zijn stil, gaat prima zo.

A

Anonymous

Guest
Ik ken een meid waar ik al enige tijd mee date.
Het kostte een aantal dates voordat ik haar ook anaal bare mocht neuken.
Na enige tijd mocht ik haar ook geblinddoekt en vastgebonden bare in kont i.c.m. ass to mouth (vanuit haar kont in haar mond) nemen.
Inmiddels mag ik haar geblinddoekt en vastgebonden door een andere man bare laten gebruiken onder mijn toezicht en/of samen met mij.

Indien iemand geïnteresseerd is om haar bare anaal te gebruiken i.c.m. ass to mouth terwijl ze geblinddoekt en eventueel ook vastgebonden is hoor ik het graag! Ze is ook in haar kutje bare te gebruiken maar ben met name op zoek naar mannen die haar anaal willen gebruiken i.c.m. ass to mouth terwijl ik toekijk/meedoe.

Het is een Nederlandse meid van begin twintig met een volslank/mollig postuur, cup E en een flinke kont die je voor €100,- lekker bare kunt gebruiken in alle gaatjes zonder dat ze op de tijd let.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Geile Man zei:
Na enige tijd mocht ik haar ook geblinddoekt en vastgebonden bare in kont i.c.m. ass to mouth (vanuit haar kont in haar mond) nemen.
Inmiddels mag ik haar geblinddoekt en vastgebonden door een andere man bare laten gebruiken onder mijn toezicht en/of samen met mij.

Indien iemand geïnteresseerd is om haar bare anaal te gebruiken i.c.m. ass to mouth terwijl ze geblinddoekt en eventueel ook vastgebonden is hoor ik het graag! Ze is ook in haar kutje bare te gebruiken maar ben met name op zoek naar mannen die haar anaal willen gebruiken i.c.m. ass to mouth terwijl ik toekijk/meedoe.

Het is een Nederlandse meid van begin twintig met een volslank/mollig postuur, cup E en een flinke kont die je voor €100,- lekker bare kunt gebruiken in alle gaatjes zonder dat ze op de tijd let.

Ik heb wel interesse.
Stuur maar pb

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heb wel interesse maar hoeft van mij niet vastgebonden te zijn. Heb ze liever los dan vast en blinddoeken vind ik ook niet nodig als ik eerlijk ben.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Kunnen we een rijtje vormen en dan gewoon achter elkaar erop zonder dat de dame tussendoor schoonmaakt

A

Anonymous

Guest
Geile Man zei:

hoy van welke provincie is dat geile grietje,? heb hier vroeger nog geweest ,maar heb nu nieuwe account vorige werkte niet meer .als het een leuk tof meisje is graag ,lekker ik dat jonge sterretje laat maar iets weten als je wil?

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
harriew88 zei:
Kunnen we een rijtje vormen en dan gewoon achter elkaar erop zonder dat de dame tussendoor schoonmaakt

Dan ik dolgraag de laatste in de rij zijn en haar volgespoten kontgaatje en/of kutje proper likken :D

A

Anonymous

Guest
Indien er mannen zijn die geïnteresseerd zijn om samen met mij een meid die ik ken anaal te gebruiken en vol te spuiten dan hoor ik het graag.
Het is een Nederlandse meid van 24 jaar met een mollig postuur en een flinke kont dus als je daar van houdt dan dan hoor ik graag van je!

A

Anonymous

Guest
Ruim 7 maanden en vele 'geïnteresseerden' later nog niemand van hier gezien maar misschien dat deze onlangs gemaakte foto's daar verandering in brengt:

Terug
Naar boven