Jong meisje / vrouw anaal neuken

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Heeft iemand toevallig adresjes waar je lekker jonge meisjes kan neuken? Liefst 18 natuurlijk, vermits jonger niet mag. :mrgreen:
En uiteraard graag zonder gezever over condooms.

A

Anonymous

Guest
Melissa is volgens haar advertentie nmc dus hoort hier niet thuis?

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Ik zou nog eens op de link klikken.. intiem zonder staat wel degelijk aangevinkt. En is ook bevestigd door een kennis van me (hij zit niet op dit forum).

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Als ze nog heel jong zijn, loop je bij meisjes die je betaalt toch wel vaak het risico dat ze gepooierd werken. De service is dan niet altijd optimaal. Ik ben ook een liefhebber van zeer jong, maar ik tracht ze te vinden in 'de gewone wereld'. Wat niet makkelijk is. Alle tips zijn welkom. Hoe jonger hoe liever. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Heb je misschien een link? Kan het namelijk niet vinden. Of kan je het samenvatten wat er te lezen viel?

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Geile Man zei:
Ruim 7 maanden en vele 'geïnteresseerden' later nog niemand van hier gezien maar misschien dat deze onlangs gemaakte foto's daar verandering in brengt:

Wat een lekkere geile slet, zet haar op kinkynof sj en je vind genoeg gasten voor haar.

Mja waarschijnlijk is dit allang niet meer van toepassing want dit bericht is heel oud :lol: :lol: .

Anyways wees er zuinig op, dit vind je niet gauw, ik zou der niet delen als ik jou was maar lekker zelf afpalen.

Voormalig lid 18206

Snuffelaar
4 okt 2020
9
1
De dame heeft geen advertentie en spreekt niet snel / makkelijk af met nieuwe klanten i.v.m. de vele fakers en drooggeilers maar de serieuze mannen hier kunnen mij een PB sturen voor haar kik.

De dame zelf kan niet ontvangen en heeft een mollig postuur dus als je van slank houdt dan kun je deze dame beter laten. Verder lieve meid die geen klokkijker is en haar best doet om een man te laten genieten.

A

Anonymous

Guest
Ben wel geinteresseerd in deze dame. Als ze nog ontvangt, stuur mij dan aub ook een pb

manitou666

Toogplakker
19 mei 2019
76
1
enig idee voor een jonge dame/vrouw slank (niet graatmager) in de buurt van Brussel/Leuven met goede service?

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
manitou666 zei:
enig idee voor een jonge dame/vrouw slank (niet graatmager) in de buurt van Brussel/Leuven met goede service?

Wel je hebt Alexa die geregeld tussen Zaventem en Sint-Lambrechts-Woluwe ontvangt:
https://www.quartier-rouge.be/profil/alexa-474Ik ben er al enkele weken niet meer geweest maar ik herinner me 100/150 voor 30/60 minuten nzc (zelfde prijs voor nzc of nmc, is zowat een unicum) en 50€ extra voor achterkamerplezier. Ze was even afwezig maar staat nu terug op RL/QR. Geen GFE, komt wat koud over als ze je nog niet kent en doet geen overuren, maar ze heeft wel een lekker jong, klein en strak lichaam, grote schaamlippen, mooie borsten en haar kontje hield het goed uit bij mij. Vlot contact in het Engels via sms, ze beheert haar eigen gsm en contacten zonder pooier gedoe.
Mooi gezichtje dus dat helpt ook wel bij de sex.

manitou666

Toogplakker
19 mei 2019
76
1
Johan321 zei:
manitou666 zei:

Wel je hebt Alexa die geregeld tussen Zaventem en Sint-Lambrechts-Woluwe ontvangt:
https://www.quartier-rouge.be/profil/alexa-474Ik ben er al enkele weken niet meer geweest maar ik herinner me 100/150 voor 30/60 minuten nzc (zelfde prijs voor nzc of nmc, is zowat een unicum) en 50€ extra voor achterkamerplezier. Ze was even afwezig maar staat nu terug op RL/QR. Geen GFE, komt wat koud over als ze je nog niet kent en doet geen overuren, maar ze heeft wel een lekker jong, klein en strak lichaam, grote schaamlippen, mooie borsten en haar kontje hield het goed uit bij mij. Vlot contact in het Engels via sms, ze beheert haar eigen gsm en contacten zonder pooier gedoe.
Mooi gezichtje dus dat helpt ook wel bij de sex.
zo jong is die al niet meer hoor
richting de 35 jaar en idd niet echt GFE
die draait al een paar jaar mee hier in België , onder een aantal namen ondertussen
nu er zijn slechtere hoor, zoals een andere in de buurt daar

Terug
Naar boven