Jolientje - Affligem

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Hallo.
Wie heeft er ervaring met Jolientje uit Affligem?
Volgens haar adje op afspraakjes is onze hobby mogelijk.
Heb haar een mail gestuurd om de prijzen te vragen voor zc.
Hieronder haar adje op afspraakjes.be.
Er staat in haar adje dat je moet bellen,maar in haar adje staat geen telefoonnr. :eek:
Jolientje 37 jaar Vlaams-Brabant - Affligem
Vlaamse sexy jolientje
bloedheet mooie en sexy Vlaamse meid .
Weet best hoe jou te verwennen .altijd lekker geil en lekker veel zin in ondeugend hete sex , en sta helemaal klaar om jou heerlijk te verwennen.
Je stoutste dromen komen uit met mijn gezelschap word een van je leukste ervaringen, lief , speels en ondeugend..
Ik nodig je uit op een luxe discrete locatie.de kwaliteit van mijn diensten zal je heerlijk doen dromen .
30 min 1 u voorheen bellen voor afspraakje Extra�s mogelijk Kids soft Sm , tantra striptease,dominante geen anaal of zonder condoom..
hygiëne gewenst
enkel privé ontvangst
Discreet aangenaam locatie. Rustig en aangenaam vluggertjee 55... 30..80..3kwart 120 1u150.
Van maandag tot zaterdag 11utot 20:30 geen sms of privé nr .. 5 min E40 tot snel

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Beerput, vanuit het onderwerp van dit forum dan, maar als haar foto waarheidsgetrouw is, zou ik toch liever haar pakken mét een condoom dan sommige overjaarse dragonders die seks zonder condoom aanbieden. Het is te zien wat je zoekt. Zoek je enkel maar dames die bare neuken, omwille van dat condoomloos neuken en maak je al de rest daar ondergeschikt aan? Of zoek je gewoon knappe meisjes en vrouwen om seks mee te hebben, al dan niet condoomloos. Ik ben van die tweede soort. :mrgreen:

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Inderdaad Puresex

Beerput = te mijden, oplichting, liegen. Liegen kan over het nzc zijn, maar er kunnen ook meiden zijn die daadwerkelijk nzc aanbieden, maar je oplichten op een andere manier(geld stelen, slechte service, ziektes), ...

Dan is het gewoon archief, dames waar geen klachten over zijn, maar geen nzc (meer) aanbieden, oftwel verplaatsen naar Andere(geen NZC). De dame in kwestie heeft geen fout begaan, dus dienen we haar ook te respecteren door haar in een respectabele rubriek te steken.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Gewoon de hele posting deleten, heeft niets met NZC te maken en ook geen beerput.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Nee gewoon deze dame onderwerp neuken met condoom steken. Dan is de klus geklaard.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Is het neuken met condoom deel niet bedoeld voor dames die iets bijzonder aanbieden of zo goed zijn, dat ze wel het vermelden waard zijn, ook al is het met condoom.
In dit onderwerp zie ik geen enkele recensie, laat staan een reden waarom zij hier hoort te staan.
Deleten voor mij, dit is stuff voor girlsreview en niet het nzc forum.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Het staat ook nergens omschreven wat 'iets speciaals' is, of wat 'zo goed zijn' dan wel mag betekenen. Ik ken honderden meisjes die 'zo goed zijn' maar principieel met condoom neuken.

De vlag zou dan natuurlijk de lading niet meer dekken, maar ik zou het eerder een verrijking vinden als het nzcforum ook aandacht aan deze meisjes zou schenken. Het is niet omdat iemand graag zonder condoom neukt, dat hij geen plezier zou kunnen beleven aan meisjes die er wel een hoesje over willen. Bovendien is die scheiding in de praktijk ook niet altijd zo strict. Er zijn er genoeg die bv bij vaste klanten al wel eens iets méér willen toelaten.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Dan krijg je een 2e girls review, waarbij dat er commentaar komt als iemand zonder neukt.... ;) Strikt gescheiden houden zou ik zeggen. Ieder forum zijn onderwerp,

Trouwens de forumregels zijn vind je hierboven in het rode balkje:

Forumregels
Enkel dames vermelden die iets speciaals (maar GEEN nzc) aanbieden/doen/zijn, waardoor een vermelding op het NZCforum niet kan uitblijven.

Ik denk dat ons Jolientje hier dus niet op haar plaats staat. :lol:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
S73Sb zei:
Dan krijg je een 2e girls review, waarbij dat er commentaar komt als iemand zonder neukt.... ;) Strikt gescheiden houden zou ik zeggen. Ieder forum zijn onderwerp,
Dat is een strategie die nu gevolgd wordt, maar dan is het zeer rekbaar om te beoordelen of een dame speciaal genoeg is om hier vermeld te worden, als zij nmc doet. Zoals nu de vraag is bij Jolientje. Wat is er zo speciaal aan dat meisje? Ik kan er nog enkele tientallen noemen die met condoom neuken en die ik wel speciaal vind, maar die voor anderen misschien helemaal niet speciaal zullen zijn.

Een stricte scheiding tussen NMC en NZC is volgens mij een utopie. Er zijn genoeg dames die het ene zowel als het andere doen. Of het dan een tweede girlsreview wordt, zou kunnen, maar commentaren op iemand die nzc doet kunnen ook geweerd worden.

Wat doen we nu bv met een dame waarmee je al maandenlang regelmatig eens betalend neukte met condoom, en die op een bepaalde dag jou zonder condoom toelaat? Als je dan elders leest dat de regel nog altijd nmc is bij haar. Zij zal het dan zeker niet alleen maar met jou zc doen, maar misschien met een aantal vaste klanten wel. Zetten wij deze dame nu gewoon in recensie bij de dames die nzc, dan loopt het storm en denkt iedereen er direct bare overheen te mogen. Resultaat: een dame die kwaad wordt. Misschien moet er hiervoor een speciaal topic worden voorzien? Ik denk maar hardop na.

Terug
Naar boven