Jojo

31 aug 2016
1.194
112
Heb contact op de app
Ze bevestig dat ze in Antwerpen is.
Haar adres geeft ze vrij vlot .
Haar mogelijkheden en de daarbij behorende prijs komt ze ook uit haar eigen mee .

Ik heb nog mijn twijfels
Het is wel real Barbie popje als je de foto's mag geloven .

Ik heb een gevoel dat het mooi is om waar te zijn.

Haar tarief is lager dan bij de gemiddelde Chinees met de zelfde service .
En daar zijn de meeste daarvan een of meerdere decennia ouder dan de foto's en advertenties doen geloven

WandelaarBE

Snuffelaar
11 apr 2021
23
13
lekkerlikkenlassie zei:
Heb contact op de app
Ze bevestig dat ze in Antwerpen is.
Haar adres geeft ze vrij vlot .
Haar mogelijkheden en de daarbij behorende prijs komt ze ook uit haar eigen mee .

Ik heb nog mijn twijfels
Het is wel real Barbie popje als je de foto's mag geloven .

Ik heb een gevoel dat het mooi is om waar te zijn.

Haar tarief is lager dan bij de gemiddelde Chinees met de zelfde service .
En daar zijn de meeste daarvan een of meerdere decennia ouder dan de foto's en advertenties doen geloven
Ik vind het ook wat te mooi om waar te zijn, daarom vroeg ik of iemand al ervaring met haar had :lol:

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Ik ben er zojuist geweest. Zoals verwacht zijn de foto's dus niet van haar. Minstens 20 jaar ouder. Ben onmiddellijk terug weggegaan. Ze ontvangt in de Carnotstraat.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik heb kort met haar video bellen gedaan, dit had je een rit kunnen besparen als je dat ook had gedaan Luciano :)

Echter de dame was wel vriendelijk en bevestigde daar alles zc was. Misschien toch maar eens uitproberen.

4fun

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
4fun zei:
Ik heb kort met haar video bellen gedaan, dit had je een rit kunnen besparen als je dat ook had gedaan Luciano :)

Echter de dame was wel vriendelijk en bevestigde daar alles zc was. Misschien toch maar eens uitproberen.

4fun
Als ze fake foto's gebruiken dan is mijn vertrouwen volledig weg. Dus wordt het een no-go voor mij.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Snap ik 100% vandaar dat ik voortaan een korte video call wil doen. Als ze dat niet willen weet ik al voldoende.

4fun

Terug
Naar boven