JoeJoe - Cuijk

Mjr

Snuffelaar
25 okt 2021
14
0
Hallo heren,

Ik kwam deze advertentie tegen:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-neuken_7859884
Ik heb gereageerd op haar advertentie en krij snel een antwoord terug. In de e-mail die ik terug krijg noemt ze zicht Jennifer Koerts, en ze geeft aan te ontvangen in Nijmegem. Na vragen kreeg ik ook een foto van haar, een heel mooie meid.

Ik heb interesse om met haar af te spreken. Maar heeft iemand al ervaring met haar?

Mjr

Snuffelaar
25 okt 2021
14
0
Dat denk ik zelf inmiddels ook ja.
Ik hen contact met "haar" gehad, gisteravond afgesproken (in Nijmegen, niet in Cuijk) maar ik heb daar voor Jan Lul voor de deur van dat adres gestaan. Vervolgens beschuldigd "ze" mij er nog van dat ik fake ben en haar laat zitten.
Helaas dus, was te mooi om waar te zijn.

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=92&t=3262&hilit=Clove
Ze is echt. Maar een drama om mee af te spreken. Ze heeft een man en een kind ze doet dit stiekem want de sex met haar man is niet zo best..
Ik heb haar een keer gedaan en toen heeft ze idd kleren besteld en ik heb ze toen online betaald. Heeft eigenlijk niet mn voorkeur. Maar op zich wel een geil wijffie. Maar verwacht er niet te veel van....

Mjr

Snuffelaar
25 okt 2021
14
0
Oke.... ik had aanvankelijk haar thuisadres (denk ik) gekregen maar op de dag van afspreken wisselde ze dat naar een ander adres. Ze zei dat ze daar een kantoortje huurde, ze moest daar toch al zijn die avond om haar werk voor die week voor te bereiden. Kan dus goed zijn dat ze niet in haar eigen woning kon ontvangen omdat haar man of kind daar ook was. En misschien op de andere plek uiteindelijk ook niet omdat er iets was gebeurd.

Ik heb haar nadat ze me heeft laten staan niet uitgescholden of zoiets, ik ben nog steeds goed met haar in gesprek via de mail. Ze gaf aan dat ze last had van een stalker en dat dat op een of andere manier de reden was voor hoe het is gelopen. Ik denk niet dat dat de waarheid is, er zal wel wat anders spelen.

Maar dat ze echt is, dat geloof ik inmiddels ook wel ja. Ten eerste omdat ik inmiddels een aantal (gewone) selfies van haar heb gekregen waarvan ik zeker weet dat ze die op dat moment voor mij heeft gemaakt, daarnaast ook op basis van de ervaringen in de link naar het andere topic.

Nathan

Toogplakker
12 mrt 2019
29
35
Ik was ook al benieuwd, is er iets tegen de richtlijnen gemeld? Dat ze een SOA heeft is misschien niet leuk om te horen maar gezien de hobby in combinatie met hoe lang ze al werkt ook niet direct onaannemelijk :lol:

Terug
Naar boven