Jim

JimJom

Snuffelaar
12 dec 2017
8
0
Hallo iedereen,
Ik ben Jim, ben verslaafd aan condoomloos neuken en nadat ik door een maat van me op dit forum werd gewezen ben ik direkt op zoek gegaan :)
Hoop nieuwe en leuke adresjes hier te vinden en zal ook mijn ervaringen melden.

Jim!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hoi Jim.

Leuk dat je lid bent geworden, lees je dit topic even door ? Wie is die "maat" van je ? :lol: :lol:
En pas je zelf je avatar aan of zal ik het even doen ?

309.jpg

Schermafbeelding 2017-12-13 om 09.24.52.png

JimJom

Snuffelaar
12 dec 2017
8
0
Ik heb helemaal geen avatar en die alexjones ken ik niet!
Waarom worden mijn posts achter gehoudenen en waarom is mijn opmerking bij die poll over advertentie fotos afgekeurd??

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
JimJom zei:
Ik heb helemaal geen avatar en die alexjones ken ik niet!
JimJom en AlexJones lijken een beetje op elkaars naam formaat.
AlexJones is waarschijnlijk een familie lid van je zonder dat je het weet.
Jullie zitten op dezelfde WAN IP te internetten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
waarom is mijn opmerking bij die poll over advertentie fotos afgekeurd??

Was dat een topic wat je opeens opviel tussen de ander 3800 topics. opvallend......
en alle postings van nieuwe account worden eerst gecontroleerd. niets nieuws aan de horizon.

JimJom

Snuffelaar
12 dec 2017
8
0
CWP zei:
waarom is mijn opmerking bij die poll over advertentie fotos afgekeurd??

Was dat een topic wat je opeens opviel tussen de ander 3800 topics. opvallend......
en alle postings van nieuwe account worden eerst gecontroleerd. niets nieuws aan de horizon.

Nee, ik keek naar de nieuwste topics en een poll trok mijn aandacht. Maar lekkere sfeer hangt hier zeg, als je als nieuw lid gelijk in een bepaalde hoek wordt gezet :shock:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Een meer natuurlijke reactie als nieuwkomer zou zijn: hé, zit er nóg een forumlid op hetzelfde WAN IP te internetten? En laat AlexJones toevallig ook bekend zijn met zaken als TOR waar JimJom nu vragenderwijs naar verwijst. Zelfde wijze van reageren, zelfde schrijfstijl, het is opgeteld bij elkaar allemaal érg toevallig.

Het meest vreemd is echter dat die "maat" van JimJom niet meteen even opheldering geeft en dat hij ervoor instaat dat JimJom niet AlexJones is...
-

Terug
Naar boven