Jiankang - Deurne

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek!

Iemand deze al bezocht :

https://www.redlights.be/profiel/jiankang/
Ze zowaar mijn 1ste chineesje eens kunnen worden. Als ze er zo uitziet zoals op foto natuurlijk.
Want ik lees dat dit vaak niet zo is. Klopt dat?

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Het klopt dat bij bijna geen enkele advertentie van Chineesjes de foto klopt....

Bij interesse: eentje kiezen dat niet al te veraf zit, en gewoon eens gaan kijken. Tref je een dame van 20 jaar ouder en 20 kg zwaarder, en die staat je niet aan? Niet binnengaan en hop naar de volgende. Soms krijg je eentje voorgeschoteld die niet die van de foto's is, maar die best wel meevalt. Ik heb al eens gehad dat de echte zelfs mooier was dan die van op de foto's, maar dat is zeker niet altijd zo.

De netwerken die het land overspoelen met Chineesjes werken met fake profielen, dubbele profielen, meisjes die voor elkaar 'inspringen' (als de XXX bezet is en er daagt nog een klant op voor XXX dan speelt YYY wel even of zij XXX is), enz. Vraag bij de contactname vooraf ook nooit 'ben jij XXX' want dan is het antwoord 'ja'. Vraag liever 'wie ben jij'. Soms verrassend dat zij zichzelf niet kennen. En bereid je ook voor op een date zonder veel woorden, want praten met een vertaalapp loopt niet zo vlot. Kies dus altijd voor de optie '30 minuten' en niet voor een uur, want eens je klaargekomen bent, sta je daar met je mond vol tanden. En velen zijn zo lekker strak dat je echt geen uur nodig hebt om een of twee keer te 'finishen'.

Het is een speciaal genre binnen deze hobby: Chineesjes neuken. Met wat geluk kan je er, als tussendoortje,lekker veel plezier aan beleven.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste noname, na meer dan 100 berichten, zou je dit al moeten weten!

gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Gebruik de correcte manier om een titel aan te maken.
Plaatst je bericht in de correcte rubriek; als er nog geen recensie van is, is dat: 'Wie heeft ervaring met ...?'
Probeer eens een printscreen te plaatsen van de aankondiging/advertentie aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Terug
Naar boven