Jessy - Zoetermeer

A

Anonymous

Guest
CWP,

Toen ik de foto's van deze het eerst zag ontving ze (Hij) in Den Bosch. Eigenlijk vanaf het begin was het contact "fishy'" omdat de persoon waarmee ik babbelde aanzienlijk ouder klonk als de meid op de foto's. Maar goed, het zou de afsprakenplanner kunnen zijn natuurlijk....

Ik daar aangekomen in Den Bosch in een woonwijk wordt ik direkt bij uitstappen geobserveerd door een gast vanaf een balkon. De vrouw in kwestie geeft mij daarna instructies om bij een brandladder te gaan staan zodat zij mij kan zien. Dat gedaan hebbende wachtte ik het volgende contact af want ze zou naar buiten komen om mij op te halen.

Na vijf minuten komt er een ....jawel hahaha mannetje (Noord Afrikaans) met dreigende houding naar me toe gelopen. Toen wist ik meteen hoe laat het was natuurlijk. Volledig negeren deze persoon en weglopen. Het gaat hier dus om weer mensen in het nauw te dringen op tijdstippen en locaties en als het moet met meerdere personen geld afhandig te maken onder dreiging en intimidatie.

Het zou mij niks verbazen als het hier weer om de Delft bende gaat die door heel Nederland trekt omdat zo langzamerhand waarschijnlijk de bron van inkomsten opdroogt. Tijd om eens met deze gasten met een man of tien op te wachten en volledig aan gort te slaan.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ik dacht dat de bende die er achter zat opgepakt was? Zijn ze er soms met een taakstrafje vanaf gekomen, of hebben we hier te maken met copycats?

A

Anonymous

Guest
Bareneuker zei:
Ik dacht dat de bende die er achter zat opgepakt was? Zijn ze er soms met een taakstrafje vanaf gekomen, of hebben we hier te maken met copycats?

Ik denk dat ze er met een taakstrafje vanaf zijn gekomen. Dit soort misdrijven wordt nauwelijks in Nederland iets mee gedaan. Als bezoeker en afnemer van de diensten echter wel. Overigens denk ik ook dat er copycats actief zijn aangezien ik deze activiteiten en oplichtingszaken nu al bij drie verschillende teams heb waargenomen waaronder een Antiliaanse kerel in Enschede 2 jaar terug die later naar het schijnt in elkaar geslagen te zijn door wraakzuchtige klanten en een tweetal Noord Afrikaanse groepen in Delft en Rotterdam. Er stinken blijkbaar een hoop mensen in of ze worden bang.

Nou ik niet.

Terug
Naar boven