Jessy - (Cardate) Eindhoven (Oplichter)

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Een geweldige date gehad met Jessy. Ze adverteert niet met nzc maar is zeker wel mogelijk. Is een aardige jonge goed uitziende meid. Foto kan je krijgen als je erom vraagt. In begin lastig te bereiken; ze krijgt blijkbaar veel appjes. Maar als je eenmaal contact hebt gaat het helemaal goed komen.
Afspraak klopt. Alles is mogelijk en ook intiem doneren. Is een echte aanwinst voor de groep.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/cardate/jessy-ehv-_6542774

jeroen4444

Toogplakker
5 apr 2015
28
4
Echt geen aanwinst
Is gewoon een verslaafd hoertje

Alleen voor het geld zo snel mogelijk afwerken en dealer bellen

Geen aanrader

Lishhu

Snuffelaar
2 jun 2015
6
0
Ik ben met jeroen4444 eens. Ik heb een date gehad met haar toen ze in helmond ontving een paar jaar geleden via chatgirl. Naar dat je eenmaal klaar gekomen bent wil ze je meteen weg werken ook als je tijd nog niet op is. Het was toen wel 50e voor een half uurtje.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Hebben we het wel over dezelfde meid? Ze nam alle tijd voor mij en kon zelfs 2x. Hadden dan ook goede en rustige plek

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Nou bedankt Harrie... Ze heeft me net 200 euro lichter gemaakt. Dacht haar thuis uit te nodigen. Eerst betaald, daarna wilde ze naar de wc. Kwartje viel bij mij nog niet, maar ze was gevlogen voor ik er erg in had. Ben er nog achteraan gerend, maar bij het station schreeuwt ze Help, bel de politie! Steekt dat wicht levensgevaarlijk een straat over, ik hoopte stiekem dat ze aangereden werd. Ben haar daarna kwijt geraakt, denk dat ze ergens had aangebeld ofzo want ze was nergens meer te bekennen.

Had ik maar geluisterd naar Lishhu en jeroen4444, deze meid moet je mijden!!!! :evil:

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Zo'n chick met zulke streken pak je toch vrij simpel hard terug lijkt me..
Vaak is dit niet iets eenmalig en plaatsen ze al dan niet gelijk en iets later opnieuw advertenties om weer iemand te bedonderen.

Remedie:
Nieuwe alias aanmaken, desnoods een andere foto aanleveren indien ze er om vraagt, en dus net doen alsof je iemand bent die ze nog niet kent.
Zodra ze op komt dagen... :evil: :twisted: dan geef je haar een harde les over consequenties

Zulke personen moeten ook maar eens beseffen dat mensen bestelen niet zonder risico is..

korsa

Snuffelaar
25 okt 2017
9
10
Oja nog even wat met iedereen delen:
Ben vorig jaar in Helmond bij haar geweest, smerig huis, smerig bed, maar ik was geil dan doe je domme dingen. Pijpen zonder condoom was ronduit slecht, neuken was alsof je met een lijk bezig was. Gelukkig toen met condoom geneukt, al moest ik daar specifiek om vragen, had hem er zo zonder rubbertje in mogen schuiven als het aan haar lag. Laatste maanden zwerft ze rond tilburg, eindhoven, helmond vaak samen met donker harige vriendin.

Achteraf weggegooide 50 euro en spijt, ondanks mijn voorkeur voor girl next door/ bijstand meisjes/ huisvrouwtjes met financiële problemen.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Ondanks de verhalen en op mijn hoede toch nog een keer afgesproken. Was wel wat lastig maar uiteindelijk gelukt.
Wilde weer cardate maar ze had appartement bij vriendin waar ze ook kon afspreken. Vriendin zou er niet zijn. Adres gekregen en aangebeld.
Toen ik binnenkwam bleek vriendin er toch te zijn en beide meiden waren volgens mij al ver heen. De waarnemingen waren wat minder zou ik maar zeggen.
Ik wilde weer weg gaan want alles was wel beetje vreemd.
De vriendin hing echter om mijn hals en begon te zoenen. Jessy sloot daarbij aan en weggaan werd toen erg lastig. Blijkbaar waren de dames zo geil en hadden ook geld nodig. De kleren lagen al snel op de grond en ik werd staande gepijpt. Na een lange aftastende vrijpartij was het haast vechten wie ik moest neuken. Heel bizar maar geweldig.
Uiteindelijk in jessy klaar gekomen. We hadden nog niet over geld gesproken maar ik heb 100e neergelegd. Ik heb daarna me weer aangekleed en ben weggegaan.
Het was een rare afspraak maar o zo geil. Denk alleen dat dit lukte omdat er andere middelen in het spel waren. Is jessy oplichtster? Ik weet het niet. In iedergeval heb ik daar geen last van gehad

korsa

Snuffelaar
25 okt 2017
9
10
laatste weken was ze weer als romana of tanja te vinden op sexjobs, nu in eindhoven ontvangst vlak bij de boschdijk.

Terug
Naar boven